21 Mayıs 2011 Cumartesi

Karayip Korsanları Gizemli Denizlerde





Sonunda çılgınlar gibi beklediğimiz film vizyona girdi! 
Ben de Merve'yi ayartarak dershane çıkışı sürüne gebere filme gittim! (Sürüne gebere diyorum çünkü o tonlarca ağırlıktaki çanta yüzünden kaldırıma yapıştım desem abartmış olmam!)
Ayrıca bu duruma Fred ne der bilemiyorum,bilmekte istemiyorum.Aylarca öncesinden,aslında tamı tamına bir sene öncesinden beraber gitmek için sözleşmiştik... Ama ne yapayım ki,ikimizin de boş olduğu bir zaman ayarlamak mümkün olmayacaktı.Onun için en müsait gün yarın ama yarın da benim dershanem akşama kadar....Neyse...Posterle göynünü almayı umuyoğrum.

Konumuza geri dönersek,evvela filmde alışık olduğumuz karakterler yoktu. -.- Bir Elizabeth Swan'dır,bir Will Turner'dır göremedik -.- Ama Bay Gibbs yerli yerinde duruyordu.(Aslında ben o Elizabeth'e sinir oluyorum zaten,iyi olmuş )
Barbossa da tüm ihtişamıyla filmde yer aldı yine.Gerçi bir bacağını kaybetmiş tam bir korsan klasiği yaşıyor ama olsun.Her haliyle candır ve Jack'le olan atışmaları olmazsa olmaz.

Filmde Jack Sparrow'un gerçek aşkını (Angelica) da görme fırsatı bulduk.Kendilerine Penelope Cruz can vermiş.Tabii elimde olmayan nedenlerle kıskandım,kıskanmadım değil.Sonuçta ben de ergenim,ben de kızım! Her ergen gibi evet,beğendiğim karakteri diğerlerinden kıskanıyorum! Saçma maçma! Olabilir... Katlanıverin,50 yaşında falan ergenlikten çıkmayı planlıyorum,çok bir şey kalmadı...

Ayrıca gayette aptal bir kadındı.-.- Bir an Jack onu kurtaracağım derken hayatını feda edecek diye aklım çıktı!Neyse ki en çılgın aşk bile onu aklı selimden o kadar uzaklaştıramıyor.

Filmde ana karakterlerin maceraları kadar ilgimi çeken bir diğer zımbırtıysa şu yan karakterlerin aşkıydı.(Bkz.Soldakiler) Neyse işte.Onun detaylarına girmek istemiyorum,biri dindar çocuk diğeri de denizkızı.İzleyin görün.
(Bu aralar içimden bir aşkböcüğü çıktı,ben de şaşkınım,meraktayım,hadi hayırlara vesile.)
(Haa hala dizi aşklarına,öpüşen sevgililere ve romantizm kokan cümlelere uyuz oluyorum,bu ara ara geliyor,belirteyim onu da.)

Jack'i en sona sakladım. :) 
Biliyorsunuz (ya da bilmiyorsunuz,hiç derdim değil) Johnny Depp'e bir ayrı sempatim,sevgim,hayranlığım var.Adam ne yapsa yakışıyor,hangi role bürünse hakkını veriyor onu geçelim.Her karaktere de öyle bir hayat veriyor ki hepsini ayrı ayrı kabul ediyorsunuz,kendi karakterleriyle,dünyalarıyla falan...

O yüzden benim "öpülesi insanlar" listemin büyük çoğunluğunu onun oynadığı "karakterler" dolduruyor.Bunların en başında da Jack Sparrow var.Her zamanki gibi çılgın fikirleri,muhteşem dehası,garip yürüyüşü ve hazırcevaplığı ile beni benden aldı.(Bir kere okulda onu taklit etmeye kalkışmıştık da delirmişiz gibi tuhaf bakışlara maruz kalmıştık.) O detaylar,o kek! Neyse evet,her zamanki gibi en sevdiğim şeyleri anlatmakta son derece başarısızım.(En sevdiğim şeyLER de ayrı bir olay zaten de salla :) ) O yüzden susup şapşal şapşal sırıtsam,böyle sahneleri falan gözden geçirsem daha iyi olacak galiba. 

Efenim siz de buyurun tapının;







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;