28 Haziran 2011 Salı

Creep.


Çok bir şeyler yazmak istiyor benim canım,yazamıyorum...
Birileriyle konuşmak istiyorum,konuşamıyorum...
Bir şarkı ya da bir şiir...
Bir yazar çıksın anlatsın anlatmak istediklerimi benim yerime...
Ben avaz avaz şarkı söylerken...

Önceden,sen buradayken gözlerinin içine bakamazdım...
Bir melek gibisin,tenin beni ağlatıyor.
Güzel bir dünyada,bir tüy gibi süzülüyorsun
Keşke özel olsaydım,sen inanılmaz özelsin...
Ama ben bir sürüngenim,bir ucubeyim.
Ben.. burada ne halt yiyorum?
Ben buraya ait değilim.
Acıtmasını umursamıyorum.
Kontrole sahip olmak istiyorum.
Mükemmel bir vücut istiyorum.
Mükemmel bir ruh istiyorum.
Ben ortada yokken fark etmeni istiyorum.
Sen... inanılmaz özelsin,keşke özel olsaydım...
Ama ben bir sürüngenim,bir ucubeyim.
Burada ne halt yiyorum?
O kapıdan dışarı koşuyor
Koşuyor,koş,koş,koş,koş,koş,koş...
Seni her ne mutlu ederse...
Her ne istiyorsan...

2 yorum:

  1. etkileyici yazmışsın. ah hepimiz isteriz birileri bizi fark etsin, ilgi göstersin, birisi için özel olalım. ama, özel olmak için uğraşmak gerekiyor. çünkü, yok kimsenin zamanı durup fark etmeye, ince şeyleri anlamaya :)

    YanıtlaSil
  2. Ah,keşke ben yazmış olsaydım...
    İkinci paragraf (demeliyim herhalde) Radiohead'in Creep şarkısından... Onu dinliyordum o sırada... Yazayım dedim.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;