12 Haziran 2011 Pazar

Grown Ups (Büyükler)

Bu akşam kuzenim bize geldi.
Beraberinde de bu filmi getirmiş.Oturduk izledik.
Orjinal ismi Grown Ups.2010 yapımı komedi filmi.
Yönetmen koltuğunda Dennis Dugan oturuyor ve başrolleri Adam Sandler,Kevin James,Chris Rock,David Spade ve Rob Schneider paylaşıyor.

Yıllar sonra bir araya gelen çocukluk arkadaşları,eşleri ve çocuklarının tanışması ve geçirdikleri yaz anlatılıyor.
Tam bir aile filmi.

Filmde işlenen "çocukların teknoloji ile birlikte eve hapsolmaları ve yaratıcılıktan uzak oyunlara yönelmeleri" klişe olmakla beraber güzel bir nokta.
(Cümle nasıl oldu bilmiyorum ama gecenin körü idare edin.) 

Sıradan,belki sıkıntı dolu bir hafta sonunu değerlendirebilmek için açılıp izlenecek eğlenceli bir film.
En azından biz izlerken çok eğlendik.
Sizin için birkaç kare ayarlamayı da ihmal etmedik;
(Ha bu arada,filmin IMDb puanı 5.8 ve bana kalırsa az.Bence 7.3 falan olmalıydı,neden bilmiyorum.7 en sevdiğim sayıdır ondan olabilir O:))







 Havuza işerseniz şöyle bir manzara oluşturma ihtimalinizin olduğunu da bu filmde öğrendik,doğruluk payı nedir bilemiyoruz.



 Aslında kuzenim ve ben bu çocuğa da bayıldık.Pek sevimli bulduk şebeği.Ama sonra fotoğraflarına bakınca yaşadığımız düş kırıklığının tarifi yoğk!
  Ben bu arabaya bayıldım :D Vosvos sevdamı zaten biliyorsunuz.





Son olarak filmden şöyle de bir söz alıntılamak isterim:

"Hayatınız boyunca bu günkü maçta olduğu gibi oynamanızı istiyorum.Çünkü o zaman hayatınızın son düdüğü çaldığında pişman olmazsınız."

2 yorum:

  1. Baya eğlenceli bi filmdi ya kesinlikle tavsiye ederim, Adam Sandler sonuçta! :)

    YanıtlaSil
  2. Kuzenle izlemek daha bi' güzel :D

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;