10 Haziran 2011 Cuma

Gulliver's Travels (2010)

Film izledim yine ben!
JB sevdama yenik düştüm,kitabımı okumak yerine açtım filmi izledim sonunda.
Aaah,ah! Şunu sinemada adam gibi 3 boyutlu izlemek vardı ama...
Geçmişe mazi.

2010 ABD yapımı komedi filmi.
29 Aralık'ta da ülkemizde gösterime girmiş.

Filmde Jack Black'i Lemuel Gulliver olarak görüyoruz.
Yönetmenliğini Rob Letterman'in yaptığı filmin verdiği mesaj da oldukça hoş
"Küçük iş yoktur.Yalnızca küçük insanlar vardır."

Eğlenceli,komik.
Vaktiniz varsa -benim yaptığım gibi- soğuk çilekli sütünüzü alıp bir yandan onu hüpletirken bir yandan da bu küçük insanların dünyasına dahil olun.

(Edit büdüt:Filme uygun bir alt yazı bulamadım,bulamadım! Yüzlerce altyazı indirdim yok! Neyse ki az buçuk ingilizcem var da anladım -.-)

Her zamanki gibi,filmden kareler;





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;