8 Haziran 2011 Çarşamba

Müjdemi İsterim:İçimden Kız Çıktı!

Evet yanlış görmediniz!
Öhhöm,bunları arkadaşlarım görse zaten küçük dillerini bademcikleriyle birlikte yutarlar! Ama dediğim gibi;müjdemi isterim! İçimden kız çıktı! Hemi de romantikimsi gibi gibi!
Kendimle ilgili bu mükemmel keşfim Kaichou Wa Maid Sama sayesinde oldu. :)
Kaichou Wa Maid sama bir anime.Ben çok severim anime izlemeyi.Öyle pek fazla izlemişliğim yoktur,bir kaç tane işte ama gerçekten keyif alıyorum.Vaktim olsa zaten ortalığın tozunu attıracağım ama -.- Neyse dediğim gibi.Bir-iki ay önce canım çekti,yeni bir animeye başlayayım en iyisi ben dedim.Ama ne izleyeceğime karar veremedim bir türlü.Sonra feysten Japon bir arkadaşa sordum,ne izleyeyim,ne önerirsin diye.O da daha çok romantik şeylerden hoşlandığını söyledi ve favorisi olarak bunun ismini verdi.(Tekrar yazmaya üşendim.) Ben de "Amaaaağn Cessie" dedim,"nolcek sanki.Bak bakalım bir. Dene,ölmezsin.Sıkılırsan izlemezsin." 
Ama öyle de olmuyor işte,takıntım var,başladığım şeyi sıkıntıdan gebersem de bitirmeden rahata kavuşamıyorum.
Neyse baktım zaten 26 bölüm.Tamam dedim,kabir azabı olsa çekilir,kısa sonuçta.İzlerim bunu ben.

Usui'nin yakışıklılığından mıdır (yahu nasıl karizma oluyorlar ama,insan kahır ediyor neden anime değilim diye) yoksa Misa'yı kendime yakın bulmamdan mıdır bilemeyeceğim bildiğin sevdim! Az önce de son bölümünü izledim işte :'(  Hafif iç burkuntusu yaşıyorum.
Neyse,ne diyordum? Ha tamam Misaki.Çalışkanlığını saymazsak kendime çok benzettim.Utangaçlığı,koruyuculuğu,hödüklüğü aynı ben. O:) Usui küçük bir yakınlaşma girişiminde bulunacak olsa "Seni uzaylı sapık!" diye yumruğu geçiriveriyor. :D Orada gülme efekti falan,animede yok yani,benden çıkıyor.
Bir de şöyle bir durum var ki,herkesin ağzının suyu akar öyle bir çocuğa.
Kim kendisine tapılsın,her koşulda sevilsin,sürekli korunsun istemez.Amaaa gerçekte öyle bir erkek yok işte,kabullenelim.Maymundan evrildik,olsa olsa bu kadar oluyor... 
Nasıl tatlı bir çift,nasıl da sevimliler.
Sonra bir de Aoi var.Onu da çok sevdim. <3 Transseksüelleri severim çünkü ben.Ha kaç tane gördüm? Hiç. Ama olsun,severim.

Karakterler çok ilginç.Her biri ayrı bir tip.Normal kişilik yok.
Sanırım eğlenceli kılan da bu.

Ama neden bitti? :( Bitmeseydi,kısa da sürdü.
Neyse Japon arkadaşa bunun 2. sezonu var mı diye sorayım ben bir umut...Hani zannetmiyorum ama işte... Şansımı denemek istiyorum...

Kalıp bu parça pinçik,saçma muhabbete de devam etmek isterdim ama saat baya geç oldu.Benim daha banyo yapmam lazım... O yüzden içim buruk ayrılıyorum buradan. :) 
 Ah,ama "normal" olmanın sevinci de yok değil hani;)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;