27 Haziran 2011 Pazartesi

Remember Me

Dün film izledim yine ben! :) 
Remember Me 2010 yapımı Amerikan filmi.
Türü de şeymiş,romantik,drama falan.

Robert Pattinson'ı pek sevmediğimden filme ön yargılı yaklaştım ben.Tamam,itiraf ediyorum.
Ön yargıdan da nefret ederim,ama yaptım.
Filmi Melek istediği için indirmiştim,ona vermek için yani.Sonra hadi dedim indirmişken ben de izleyeyim.

Filmi beğendim mi? Beğendim.
Bayıldım mı? Hayır bayılmadım.Ama izleyin yani,izlenmez değil.İzlenir.

Aslında tam benlik filmdi,bilirsiniz karakterlerin hepsi sorunlu.Normal insan yok...
Problemli insanları severim ben.Ama 978 bin kez bölünmüş olduğundan odaklanamamış ve sevememiş olabilirim.

Yönetmen: Allen Coulter
Senarist: Will Fetters
Oyuncular: Robert Pattinson 
 Emilie de Ravin
Chris Cooper 
Lena Olin
Pierce Brosnan
Ruby Jerins
Tate Ellington
Müzik: Marcelo Zarvos
Süre: 108 dk.
Dil : İngilizce 

Bu sefer filmden kareler yok.
Bu sefer filmden bir cümle var.

"Parmak izlerimiz,dokunduğumuz hayatlardan silinmez..."

6 yorum:

  1. ben de olsam ben de ön yargılı başlardım yapıcak bi şey yok :)

    YanıtlaSil
  2. Kendimi suçlamıyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. !!spoiler içerir!!
    bir aşk filmi. hikayesi artık aşırı derecede klişeleşmiş bu senaryodan nasıl bir kurgu çıkar ki dedirten... ama bu filmleri ister istemez beğenirsin çünkü ruhuna, duygularına ve gözyaşlarına hitap eder. bana kalırsa filmi Emilie de Ravin'in güzelliği götürüyordu. Su gibi kız ya nazar değmesin ama. bir de tabi pattinson'ın kankasını oynayan baya sempatik bir karakter vardı orda gece kulübünde kızlar resmimizi çek falan diyince yaptığı hareketi unutamıyorum :D neyse filmi klişelerden ayıran bir yanı vardı ki 9/11 e bağlamışlar sonunu. üzülerek söylüyorum filmin boşa düştüğü nokta da buydu. buraya kadar klasik bir hollywood yapımıyken o sahneden sonra ben ister istemez kahkahalara boğuldum. o son sahneyi çıkarırsak daha iyi sanki.

    YanıtlaSil
  4. Aylak Kadın,söylediklerine kelimesi kelimesine katıldım neredeyse.Kız gerçekten çok güzel!Çocuk pattinson'dan çok çok daha sevilesi :D Ben Pattinson'ın kız kardeşini de sevmiştim. Ve evet o 9/11 olayı beni de çok güldürdü :D Kesinlikle olmasalıktı,olmamalıydı :)

    YanıtlaSil
  5. sevmiştim. kışın yazmıştım. sinema yazıları da yazıyorum. :) bu filmin yorumunu silmiştim. eskiyen filmleri siliyorum da.

    YanıtlaSil
  6. Okumak isterdim...
    Ben izlediğim filmlerle ya da okuduğum kitaplarla ilgili yazıları daha çok "hömmm bunu da izlemişim/okumuşum" diyebilmek için yazıyorum,geri dönüp bakınca yani :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;