8 Temmuz 2011 Cuma

Super 8

Dün son dakikada Merve'nin "Hadi sinemaya girelim!" demesiyle izlediğimiz film.

17 Haziran 2011'de ülkemizde gösterime girmiş.
Yönetmen: J.J. Abrams
Oyuncular: Joel Courtney
Kyle Chandler
Elle Fanning 
falan filan.Hiç birini tanımıyorum -.-
Film ABD yapımı.
Türü bilimkurgu.
Süre 110 dakika.

Ben öyle uykusuzdum ki filmin ilk yarısında neredeyse uyuyacaktım.
Alt yazılı olması Merve'nin pek hoşuna gitmedi sanırım.Ama ben alt yazılı izlemeyi daha çok seviyorum.
İkinci yarıda olayların da hareketlenmesiyle açıldı uykum. En gerilimli sahnelere Merve ile katıla katıla gülmemiz,bilim kurgu filmlerinin bizi pek etkilemediğinin kanıtı sanırım.

Sonra da "O çocuğun canavarı konuşarak ikna etmesi çok saçmaydı bence" , "Asıl kaçırılan şerifin hala yaşıyor olması saçmaydı","Allah aşkına şimdi onlar o çukura indiler de üç saniyede geri nasıl çıktılar" tarzı buram buram mantık(?) kokan yorumlarda bulunduk.

Ama izlenmez değil,izlenir.
Biz izledik.
imdb puanı 7.7 imiş bu arada onu da söyleyeyim.
Böyle işte. ^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;