26 Temmuz 2011 Salı

Turist

Köye gitmeden önce izledim bu filmi ben.İndirmiştim,bilgisayarda duruyordu ne zamandır,aradan çıksın istedim ama sonra yazamadım,üşengeçliğime denk geldi...
Johnny burada Gary Oldman'a çok benzememiş mi?! 
Neyse 2010 yapımı Amerikan aksiyon filmi.

Aslında filmden pek etkilenmedim ben.Oyuncuların ismi yüzünden izleyip hayal kırıklığına uğradığım bir film oldu.Kurgu biraz tırttı bence.Filmin sonunu ortasında,hatta başında tahmin edebiliyorsanız pek keyif almazsınız,öyle bişey oldu işte...

Yönetmen : Florian Hennckel von Donnersmarck
Süre: 1 saat 44 dk.
Müzik: Gabriel Yared
Imdb Puanı: 5.9

*

Elise: Beni yemeğe davet et Frank.
Frank: Ne? Benimle yemek yer misin?
Elise: Kadınlar soruları sevmez.
Frank: Yemekte bana eşlik et.
Elise: Fazla talepkar.
Frank: Yemekte bana eşlik eder misin?
Elise: Başka bir soru daha.
Frank: Yemek yiyeceğim. İstersen bana eşlik edebilirsin.
Elise: Olur.

4 yorum:

  1. izlemedim. önemli olmadığını düşünmüştüm.

    ama replik doğru.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Zaten aman aman bir film değil... -.-

    YanıtlaSil
  3. ben angelinanın elbiselerini beğenmiştim ;)

    YanıtlaSil
  4. Angelina'yı komple beğenmiştim ben :) Hoş kadın..

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;