12 Ağustos 2011 Cuma

Film Mimi

Deep mimlemiş beni.Mim konusu şu ; "çok sevdiğimiz, 9975638098645278943789376129 kez izleyebileceğimiz 3 filmi seçerek sebebiyle birlikte yazmamız." Üçlemeler de üç film olarak sayılacakmış.Ama şimdi bu durumda ben kendimi kaybederim,olayı 3 filmle sınırlayamam... Tamam kural bu,ama dedikleri gibi,kurallar bozulmak içindir...

1-Edward Scissorhands

Tim Burton'ın en sevdiğim filmi bu belki de... Ben bu filme aşığım.Cidden.İnsan bir filme nasıl aşık olur? İşte böyle...
İnsanlar ne kadar iki yüzlüdür? Masumiyet nasıl katledilir? Toplum denen şeyden neden nefret etmeliyiz? Farklı olmak nasıl bir duygudur? gibi soruların cevaplarını saaadece bu filmi izleyerek alabiliriz.

Orijinal karakterlere zaafım var.Bir karakteri sevdiğim için taptığım filmler vardır,bunlara da örnek gösterilebilir.Ed'i hayalimde minyatürünü yaratacak kadar sevdim ben.





2-Fight Club

Biliyorum,farkındayım şu an sıradanlığın dibine vurdum ama 567 milyon kez falan izleyebilirim ben bu filmi? Neden? Çünkü Helena var. <3 Neden? Çünkü henüz filmdeki tüm 25.kare'leri bulamadım.Onları bulup gözümle göreceğim. Bir kez ağır çekimde izleyip yakalarsanız filmi normal hızda izlerken de fark edebildiğinizi biliyor muydunuz?

Filme bayılıyorum çünkü ben ironiye de bayılırım.Ayrıca insanlara onlarca para verip aldırdıkları yağları geri satma fikrinin dahice olduğunu düşünüyorum.









3-Bana Şans Dile 

Araya bir tane de Türk filmi kaynatayım dedim.Çağan Irmak'ın ilk filmiymiş sanırım.(Bakın sanırım diyorum,emin değilim.) Yüzlerce kez izleyebilirim.Tamam,filmin çok uyduruk bir yönünün olduğunu da itiraf ediyorum ama benim için izlemektenbıkılmayacakfilmler'dendir.

"Benim arkadaşımdın ve sen bunu bilmiyordun."  







4-The Fall

Aslında bu film öyle 4. sırada falan değil,olamaz.Zirveyi paylaşıyor gönlümde.Ama o kadar fazla izleyemiyorum ben bunu.(Aslında Ed'i de sadece 2 kez izledim,bu filmi de öyle) Peki neden? Çünkü izleyince ağlıyorum.


Ayrıca filmi neden bu kadar çok seviyorum.Çünkü Roy benim kurtarmam gereken insan.Bu ne anlama geliyor,bilmiyorum.Kendi psikolojimi o kadar inceleyecek değilim. O küçük kız da (ismini şu an hatırlayamadım) benim küçüklüğüme çok benziyor.Bir fotoğrafım var,kardeş gibi dururuz yan yana getirsek,o derece.Sadece onun gözleri mavi.İsmini şimdi hatırladım! Alexandria'ydı değil mi?
-Neden herkesi öldürüyorsun?! 
~Bu benim hikayem.
-Benim de!  diyorum ve bırakıyorum.İzlenmez diyorsanız beri gelin.


5- Donnie Darko


Sonunu izleyemem.
Ama filmi defalarca kez izlerim.İzlemişimdir de...
Şirineyi aklayan bir lanete sevgi beslememe gibi bir ihtimalim olamaz.


-Şimdi yalnız hissediyor musun? 
-Bilemiyorum...Hissetmediğime inanmak istiyorum ama hiç bir kanıt göremiyorum.Bunu daha fazla tartışmak istemiyorum.Tüm hayatımı bunu tekrar,tekrar,tekrar tartışarak geçirebilirim ve yine hiç bir kanıt bulamam.











6-Silence Of The Lambs

Anthony Hopkins'e bayılmamı boş verirsek ben Hannibal Lecter'a da ayrı bir hayranlık besliyorum.O benim favori seri katilim. Tamam Ajan Starling yanlış bir seçim,çok daha iyisini hak ediyor,o kadın tam bir salak,fazlaca yüzeysel ve takıntı derecesinde işkolik falan ama,herkes hata yapabilir sonuçta.

Bence o dünyanın en iyi kötü adamı.
Bence o dünyanın en iyi psikiyatristi.
Bence o dünyanın en iyi seri katili...

Filmle ilgili en büyük saçmalıkta bu zaten.Onun gibi birinin asla ama asla yakalanmamış olması gerekirdi.


Tüm bunların dışında Harry Potter ve Karayip Korsanları serileri ne zaman karşıma çıksa tereddütsüz izleyeceğim filmler arasındadır.Tenacious D' yi ne zaman gülmek istesem,ne zaman kötü hissetsem izleyebilirim. Requiem For A Dream beni derinden etkilemiştir ama öyle ağır ki sanıyorum onu tekrar tekrar izlemeye cesaret edemem. Corpse Bride,Charli And The Chocholate Factory, Alice in Wonderland yine tereddütsüz -karşılaştığım yerde izleyeceğim filmlerdir. Kill Bill çok geç verilir televizyonda ancak çok uykum gelmediyse izlerim.Immm.. Aklıma gelenler bunlar evet.

Biliyorum,sınırı aştım.
Ama yangın miminde de aynısını yapmıştım zaten.
Şimdi benim de birilerini mimlemem gerekiyor gibi...

O zamaaaan mimlenenler;
J.J. 
Matmazel  
Larien
Deniz
Mia
Pollyanna

5 yorum:

  1. mim için teşekkürler hemen yapıyorum ama şöyle bi sorun var, şu listeyi tamamen alıp yapabilirim bu kadar bayılıyorum bu flmlere! özellikle bana şans dilee..

    YanıtlaSil
  2. inan süper filmler.

    edward scissorhands ve the fall.
    en sevdiğim filmlerden bunlar.
    senin sinema ve müzik zevkine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Donnie Darko'yu burda görünce merak ettim ve izledim. Frank beni çok ürküttü ama yine de güzel filmdi. :)

    YanıtlaSil
  4. Deep,pek fazla film izleyemiyorum.İzlediklerimin iyi filmler olması için de çırpınıyorum o yüzden :)

    J.J. ben çok ağlamıştım sonunda,böyle içimden bi'şeyler kopmuştu.Bir de Donnie'nin Şirine ile ilgili söylediklerini hep kullanırım,aklama baabında.Bi de of neyse tamam :D

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;