30 Ağustos 2011 Salı

Mim Şeysi


Mia mimlemiş beni... Blogger'da eksik gördüğümüz,değişmesini istediğimiz şeyleri yazacakmışız.Eh,atla deve değil aslında... Uçurmasını ışınlamasını istemiyoruz,normal insani istekler bizimkiler...

Bu mimin amacı:

Blogger'da ihtiyaç duyduğunuz, olmayan ya da farklı olmasını istediğiniz özellikleri belirtmek. Ne kadar birlik ve beraberlik içerisinde olduğumuzu birbirimize de gösterebilmek...

Mia'nın da belirtmiş olduğu gibi yazdıklarımız adama benzesin,satırlar arasında devasa uzay boşlukları bulunmasın,renk seçenekleri artsın,yazıların boyutlarıyla ilgili word'deki gibi sayılar kullanabilelim bana yeter!

Bir de şu resimlerin boyutlarını geniş-orta-küçük falan diye belirlemek yerine kendimiz ayarlayabilsek keşke...Yani aslında eğer yapılabiliyor da ben beceremediysem uyarın... Ama başaramadım dediğim gibi...

Ayrıca yeni şablonlar istiyorum,biloğumun görünümünden hiç memnun değilim... İçime sinen bir tasarıma kavuşamadım :( Sürekli değişiyor... Öyle olunca kendimi yersiz,yurtsuz,göçebe hissediyorum... Bu sorun yeni şablonlarla çözülür mü? Çözülmeyebilir,belli olmaz... Ama olsun,denemeye değer...

En az 5 kişiyi mimlemek gerekiyormuş... Yazıyı okuyan herkes mimlenmiş sayılıyor efendim tarafımdan,şimdi beni uğraştırmayınız.

4 yorum:

  1. Bence de yeni şablonlar gerekli! :)

    YanıtlaSil
  2. geldim:)

    Şu an öyle yoğunum ki balığım(sen balık, ben balık:)bayram dönüşü yada en kısa zamanda paylaşacağım.
    Öpüldün.:)

    YanıtlaSil
  3. peki balığım :D ne zaman uygun olursan

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;