18 Eylül 2011 Pazar

Anneciğim *.*

Annem: Kızım nasıl durdun gün boyu dershanede uyumadan?! 
Ben: ...
Annem: Ne yaptın sen sabaha kadar?
Ben: Ödev.
Annem: Yani biliyorum da sabaha kadar ödev mi yaptın şimdi sen? 
Ben: Evet anne.
Annem: Bu güne mi istemişti ödevi?
Ben: (Bu güne istemese neden kendimi parçalayayım bakışlarıyla) Evet anne. -.-'
Annem: Gösterdin mi peki?
Ben: Evet gösterdim.

(Bir anlık sessizlik.Bir durup düşünme payı.)

Annem: Şimdi sen ciddi ciddi 500 soru mu çözdün?! o.O' 


Sağolsun annemin inancı tamdır (!) bana :D

5 yorum:

  1. Ahaha. Benim annem :
    "Ekin n'aptın sabaha kadar?"
    "Öd.."
    "Sabaha kadar internette elin adamlarıyla yazıştın dimi? Bak kızım çok tehlikeli o internet konuşma kimseyle, kimseye kamera falan açma. Kendin hakkında hiçbir şey yazma kızıım.. Ah ah ben ne yapıcam seninle. Of ne yaptım da böyle oldu Allah'ım!..."

    :D

    YanıtlaSil
  2. ovv, gece gece 500 matematik sorusu zor olmadı mı? vallahi saygıyla önünde eğiliyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Ekiin annem de söyler onları. :D

    Uykucu;olağanüstü haldi yoksa görülmüş şey değildir öğrencilik kariyerim boyunca ^^

    YanıtlaSil
  4. amaaaa başardın işteeee.
    :)

    ama bak valla kahkaha attım yazına da yorumlara da.
    :)

    YanıtlaSil
  5. evet,kafama koyduğumu yaparım :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;