27 Eylül 2011 Salı

kısa kısa bu gün

  • Bu sabah bankaya gittik babişkomla benim burs şeyim için.Finansbank bizden işletim parası mı bişey aldığından okul iş bankasıyla anlaşmış.Bu nedenle okula geciktim. 4. dersin son 15 dakikasına yetiştim.Şimdi dersi bölmeye de değmez,girmesem daha iyi diye de düşündüm ama ters ters bakan hocalarla karşılaşınca "hazır geciktim derse girmeyeyim" demesinler diye girdim.Kenan Hoca da sağolsun azıcık iğneledi beni... İnsanlar ne saçmasapan.Şimdi bu konuyla ilgili 9 paragraf yazı yazmiyciğm. -.-
  • Bu sene hepimiz bir tuhaflaştık.Sınıfta soru çözenler,birbirine sus diyenler bilmem ne... Ve daha senenin başı.Şimdi,sevgili kaderdaşlarıma seslenmek istiyorum;hepimiz aynı sınava giriyoruz ve sırf biz sınava giriyoruz diye dünya kendinden soyutlamayacak bizi.Böyle etrafımızda bir kalkan oluşup sesten,ısıdan yalıtmayacak.Demem o ki,evet daha sessiz olmamızı istemeye hakkınız var ciğerlerim,ama susmamızı değil.Birbirinin hakkına saygı denen şey biraz boş,bazen anlamsız.Şöyle ki;eğer benim senin ders çalışma hakkına saygı duyma zorunluluğum varsa,senin de benim konuşma hakkıma saygı duyma zorunluluğun var.Buyurun iki ucu boklu değnek...

    Diyorum ki ben şimdi 34 saattir,bunlar olacak canlarım.30 kişi aynı sınıftayız,gerginliklere gerek yok.Senin kendini kaptırdığın an o çalışmaktan sıkılmış olacak veya aynı şekilde sen.Yani çok ses çıkarılıyorsa elbette uyarın birbirinizi amaaa ama ama... Yeter içim şişti.
  • Ne diyeceğimi unuttum.
  • Bu unuttuğum diyeceğim değil :D Şey,ben bu gün çok şooldum.Okul bana yarmıyor,moralim bozuktu.Gittim öğretmenler odasının önüne oturdum Ebru'ya filan bakınıyordum.Nilgün Hoca gördü beni iyi olup olmadığımı sordu,iyiyim dedim.Oysa Tayyar içerden içerden gözlerimi ittiriyordu gayet! Sonra "Cessie,iyi gibi durmuyorsun ama,biraz boş bakıyor gibisin." dedi.Ben de "Bu sene çalışıyorum ya,ders çalışmanın yan etkileri galiba,alışırım." dedim.Aaaah ah,kıyamam.Sevgili Nilgün Hoca'm merak etmeyin ben hiç bir zaman öyle sizin hazzetmediğiniz bir öğrenci tipi olamayacağım.
  • Sonra ben orada otururken Ayşe vee Kardelen geldi.Sonra biz konuşmaya daldık,onların dersi boştu.Kendimi orada unuttum,Emre geldi "Cessie hoca girdi" dedi de yok yazılmadım. *.*
  • Keşke farklı bir yüzyılda yaşasaydım.
  • Keşke Einstein büyük büyük dedem filan olsaydı... :/ 
  • Şimdi gidip defter geçiriciğm ve ısı-sıcaklık çözüciğm.

11 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun. Sana tavsiyem ara ara kaçabileceğin, temiz hava alabileceğin, dingin bir yerin olsun. Ben çok hissetmiştim böyle bir yerin eksikliğini sınava çalışırken. İnsan böyle bir yerde tüm gerginliklerini, kızgınlıklarını hatta yorgunluklarını bırakıp sonra normal hayata dönmeye ihtiyaç duyabiliyor bazen.
    Ayy, yine o günlerim canlandım gözümün önünde. :S

    YanıtlaSil
  2. soru çözenlerin sınıfın sahibi gibi davranması... tiksinç!
    bi gün onlar yine sıfır desibel hayallerinin peşinden koşarken artık iyice sinirlenip sınıfın içinde top oynamıştık. 'kafaya smaç' (voleyboldaki smaç) kavramını gerçekleştirdikten sonra içimde oluşan hafifleme hissi tarif edilemez.
    tabi arkasından hocaya şikayet etme gibi ilkokulda bıraktığımız alışkanlıklar gerçekleşti, o kısımlar daha bi hoş oldu. 'gelen topu göğüste yumuşatıp voleyi geçirmek' kavramını da buraya monte edebiliriz.

    (tamam yaptığım saygısızlıktı kabul ediyorum ama hak ettiniz siz de)

    YanıtlaSil
  3. :D :D

    bişey diycem.
    bence bu sene beni okumayın.cidden.
    içinize tiksinti gelecek beni sınav-balık-kız olarak hatırlayacaksınız. :D ama napiym,başka malzeme yok elimde :(

    YanıtlaSil
  4. vla yorum yok bı solukta okudum:)

    Blogumuzdakı cekılıse katılırsanız sevınırız:)


    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil
  5. benim daha iki senem var ama beni bile sardı sınav stresi. seneye ne yaparım bilmiyorum :( arada hayal kurup kendini üniversiteli hissetmek motive ediyor ama biraz :)

    YanıtlaSil
  6. İkinci maddeye yüzde yüzden daha fazla katılabilme imkanım varsa o kadar katılıyorum.
    Gitsinler kütüphanede çalışsınlar ?
    Teneffüs dinlenmek için veriliyor arkadaşlarına sus diye hükmedip testlerle başını daha çok ağrıt diye değil.
    12. sınıfta teneffüste test çözme mantığını hiç anlamamışımdır zaten???
    Biz daha 11iz ama arkadaşlarım da teneffüslerde test çözüyor şimdiden. Iy bir sinirim geldi.
    Kütüphane ne diye var lan!!!!!

    Ama yook. Bir de böyle desen dinlemezler. Teneffüs bu istediğimizi yaparız derler. Eğer geleceğimde bir okula müdire olmak varsa ilk kural teneffüste test çözülmeyecek olacak. Gidip evlerinde çalışsınlar.

    YanıtlaSil
  7. J.J.;bir şeyler yaparsın telaşa mahal yok :)

    Ekin;sadece tenefüs söz konusu değil bir de boş dersler var.bu sene epeyce boş dersimiz var.tamam,boş derslerde çalışmak istiyor olabilirler,biz de çalışıyoruz ama -atıyorum- 3 boş dersin birini kendi halimizde takılmaya ayırabiliriz bence... ki bir süre sonra hepimiz sıkılacağız gerçekten,bu kadar yüklenirlerse onlar daha erken sıkılacaklar.

    Grace;o çekiliş olayına baktım ama,katılmam yersiz olur gibi geldi :/

    YanıtlaSil
  8. :):):)
    okula gitmeyi senin kadar seven az bulunur. hadi çok az kaldı. :)

    YanıtlaSil
  9. ya ben çok severdim okulu Deep,beni lisede bu hale getirdiler :(

    YanıtlaSil
  10. :) üniversiteye az kaldı.

    YanıtlaSil
  11. içimde bir kıpırdanma hissettim şu an o.O'

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;