23 Eylül 2011 Cuma

kısa kısa

  • Aslında yaşayacağımız sınav stresini saymazsak,sevgili devasa (-.-') popom henüz tutuşmamışken şunu söyleyebilirim ki son sınıf olmak çoğoş bişeymiş.Kimsecikler elleşmiyor bize,oturup test çözüyoruz.^^
  • Ben mesela yandaki fotoğrafta gördüğünüz sıraya kaçtım müzik dinledim,kitap okudum,biyoloji çözdüm,daha ziyade uyudum.
  • Narkolepsi filan baş göstermiş olmasın bende o.O' Dün gece erken yatmama ve sabah kalktığımda uyumaktan gözlerim şişmiş olmasına rağmen tüm gün uyukladım.
  • Kitapları üçledim.Yeşil Yol'u okuyamayacağına karar veren Seda'dan "Aaaa,ver ben okuyayım o zaman!" diyerek aldım. O:) 
  • Fark ettim ki,daha az okumam gereken dönemlerde (yazılı haftaları,sınav dönemleri vs vs) okuma isteğim tavan yapıyor ve felaket kitap okuyorum.Sanırım ivme kazanarak okuyorum bir de o.O' İlginç sanki biraz...
  • Eve gelince yemek yiyip yattığımdan şu an kaşlarımın oralarda bir baskı hissediyorum ve kafamı bir türlü toplayamadım.Yazıların kopuk kopukluğundan bellidir belkim.
  • Anneme "Yarın beni sakın erken uyandırmayın dershanem öğlen,uyuyacağım ben!" dedimse de "Anne ya beni biraz (!) erken kaldır da banyo yapayım." şeklinde düzeltmeliyim onu ben.

9 yorum:

  1. narkolepsi heyecan ve benzeri vücut tepkileri verilen anlarda istemsiz olarak dalınan uyku :D aslında çok uyumaktan da oluyor o uyuma isteği. bende de var mesela.

    YanıtlaSil
  2. o zaman rahatlayabilirim bence.

    YanıtlaSil
  3. yoğun bir dönemdesin sanıyorum...

    YanıtlaSil
  4. yok henüz değil.
    ama öyle hissetmeme sebep oluyorlar :/ mahalle baskısı :(

    YanıtlaSil
  5. Bende aynı senin gibi öss yıllarımda (2 yıl olur) o kadar çok kitap okudum ki. Yasak olan şeyi yapmak çok hoşumuza gidiyo sanırım :D

    YanıtlaSil
  6. kazandıysan sorun yok :D
    bence kazanamadıysan da yok gerçi,annemce var.bence kitap okumak her türlü candır <3

    YanıtlaSil
  7. okumak kesinlikle candır! bir sürü zamanımız boş yere giderken gün de 1 saat kitap okuyunca içimize ya da içlerine batmamalı bence! hem bence kesinlikle dinlendirici bir şey,üstelik paragraf çözerken de faydasını görüyoruz :D ayrıca ayalk adamı beğendin miii!!!:D

    YanıtlaSil
  8. O uyuma isteği nedir ya herkes de var Bende uyku tutsaklarından biriyim şu sırlar :/

    YanıtlaSil
  9. Çilek; aylak adamı tabiki beğendim! post-it'ini de aldım yavrum,arabalı olanı O:)

    Pembe Kereste;uyumak.. bi dakka toparlayabilirsem bu konuyla ilgili vakti zamanında okuduğum bişeyi yazıcam.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;