13 Eylül 2011 Salı

Mim Şeysi 7


7 en sevdiğim sayıdır,söylemiş miydim? Neyse,konu bu değil tabii.Konu ölmeden önce yapılacaklar listem ^.^

Deep mimlemiş beni.
Aslında ben bu konuyu daha önce de düşündüm."Yapmadan ölürsem-ölmiyim bence" dediğim bir sürü şey var.İşte "bir düşüneyim" dememin sebebi de bunları toparlayabilmek.Toparlayabildim mi? Hayır.Ama umarım yazarken toparlanır onlar kendiliğinden ^.^


Öhhöm öhhöm,ölmeden önce yapmayı dilediklerim:
  1. Turuncu (veya yeşil) bir vosvos alıp üzerine portakal resimleri yapmak istiyorum.(Yeşil olursa elma veya karpuz yapacağım.)
  2. Baykuş beslemek isterim.Ama bunu ölsem yapamam,çünkü onu kafese hapsetmeye kıyamam ben. :( Olsun,isterim ama...
  3. Deli gibi ders çalışmak! Hayatım boyunca beceremedim,belki bu yıl beceririm,ama yapamadan ölürsem üzülürüm cidden o ölü halimle.
  4. Cinsiyet değiştirme ameliyatlarının nasıl yapıldığını öğrenmek,mümkünse izlemek. O:) 
  5. Fotoğrafçılık eğitimi almak ve hayatımın bir kısmını fotoğraf çekmeye adamak.
  6. Tim Burton ile tanışmak,kendisine beynini incelemeyi teklif etmek.(Ki burada psikiyatrist olabildiğimi varsayıyoruz(!) )
  7. Öpülesi insanlar listemdeki insanları öpmek.Tamam sarılsam da olur.Tamam tanışsam da olur! 
  8. Topladığım eşyaları müzeye dönüştürmek,tıpkı Masumiyet Müzesi'ndeki gibi! Tabii bu yakınlarda ölmediğimi varsayıyoruz,böylece müze oluşturacak kadar artar sayıları.
  9. Çello çalmayı öğrenmeyi denemek! (Müzik konusunda yeteneksizim,biliyorum.Ama denemek istiyorum,isterim.)
  10. Çok çok gezmek! Mümkünse özellikle Finlandiya'ya gitmek.
  11. Kuzey ışıklarını izlemek.Bir bardak kahve eşliğinde ^.^
  12. Her sabah erkenden kalkıp,bisiklet sürebileceğim gölgeli ağaçlı yolları olan mümkünse biraz da denize yakın olan bir cennet bulup orada bir süre yaşamak.Bu süre içinde fotoğraf çekmeye devam edebilirim.
  13. Zürafaların anne rahminde nasıl durduğunu öğrenmek,mümkünse bir şekilde görmek! Buradan veterinerlere sesleniyorum,bana bu konuda yardımcı olun.
  14. Bir günümü palyaçoluk yaparak geçirmek,hani şu avm önlerinde müşteri çekmeye çalışan veya bir şeyler dağıtan cinsten. ^.^
  15. Bir anaokuluna gidip çocuk gözlemi yapmak,oyun oynamak falan filan. 
Eminim düşünsem başka şeyler de çıkar.Daha uçuk olanlar da var ama onları yazmak istemedim şimdi.Yaparsam görürsünüz,yapamazsam da benimle birlikte maziye gömülürler,hıh ^^

Eveet mimlediklerim ; 
Ben bir şeylere mimlemesem yazmayacak olan Çilek!
Bir heves bilog açıp hiç bir şey yazmayan,sonra da "Oha,Cessie,senin izleyicilerin artıyor benim daha 1 tane" diye vızıldanan Sonkişot insanı ^^
Biloğundan sürekli resim yürüttüğüm Mia.
Pollyanna diyecektim ki yapmış :/
Yazılarını okurken pek bir güldüğüm Missbone.
Mimlerimden içine bö- gelmediyse hâlâ Sestod.

9 yorum:

  1. Teşekkürler :) Bö gelmedi tabii ki, ama hala önceki mim için ilham gelmesini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bunlaar :D
    polly

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler polly...
    yapabilirim umarım :O)

    YanıtlaSil
  4. yaa tatlı şey :D yürüt yürüt bütün resimler senin olsun :)

    hepsine katılıyorum bak ti burton ve bisiklet. ay birlikte yapalım bunları :)

    YanıtlaSil
  5. yapalım tek başına zevkli olmaz zaten.
    ayrıca tim'i görüp bayılınca beni ayıltacak birine ihtiyacım var! :D

    YanıtlaSil
  6. hiçbişi istememişsin.
    :)

    YanıtlaSil
  7. çok kanaatkar (!) bir insanımdır zaten

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;