14 Eylül 2011 Çarşamba

Mim Şeysi 8

Pollyanna (kırmızı başlığı olan) bir mim hazırlamış.Deep'te olaya beni de dahil etmiş.Baktım eğlenceli mim,cadı kazanları kaynatılıyor hiç uzatmadan yapayım dedim.(Hani ayıptır söylemesi azıcıkta neşeliyim hazır :O) )

İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz;
İlk düzenli olarak okuduğum blog "!Hayallerinin Peşinde Koşan Kız" dı.Seviyordum okumayı,pek bir şey de hissetmemiştim aslında."Aceba bu gün ne yazmış ki bu kız?" diyordum bakıyordum.Ama şimdi uğraşmıyor sanırım,taşındı mı gitti mi,oldu işte bi'şeyler.

Sanal alemden tanışıp görüştüğünüz Bloggerlar;
Yok ki.

Blog dünyasına adım attığınızda,gök yüzündeki yıldız kadar parlak gelen,asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz Bloggerlar;
Hımmm... Samimi ve kişisel blogları sadece film/kitap üzerine olanlardan daha çok seviyorum. O yüzden beni hayatına dahil eden her blogger için "asla onun gibi olamam" diye düşünüyorum tabii,çünkü ben benim.O değilim.

Kendinize yakın bulduğunuz Bloggerlar;
 Deep,Defansif Matmazel (çok anaç gibi sanki :)),Sestod,Zombi,Pollyanna,Missbone,Çilek,Sonkişot (ki bunları kişisel olarak tanıyorum blog olayından tamamen ayrı olarak),Mia,son zamanlarda ortaya çıkan Pingocuk ve sanki birilerini unuttum gibi şu an,dilinizin ucunda bir şey olur da söyleyemezsiniz ya hah! Öyle işte.Dilimin ucundan çıkarlarsa ekleyeceklerim bir de O:) Hah! J.J. işte! Tabiiki J.J.

Moda blogları arasında en sevdiğiniz blog;
Hiç anlamam ki öyle şeylerden.Sadece çok sıkılınca şöyle bir bakayım bakalım diyip gezeliyorum bazen ama modadan anlamam ben,sevmem de.Gereksiz bulurum.Tamam vurmayın! :( 

Yazılarını okurken keyiflendiğiniz Bloggerlar;
Yukarıdakilere ilaveten Larien,Googhan,Piktobet,Hz.Aydoğan K,Lunarita,Okuyan Kedi,Pucca,Saksafon Çalan Balık (biloğunun görünümünü de beğeniyorum çok,değiştirmediyse tabii.Bu gün bakmadım hiç) ve bu kadarmış.

Sürekli sayfasını açtığınız,okuyup yorum bırakmadan çıktığınız Blogger'lar;
Ben nadiren yorum bırakırım aslında... Okuduğum her bloga yorum bırakmam.Bu durumda yorum bıraktıklarımın dışındakiler. O:)

'Blogger' dediğiniz an aklınıza ilk gelen isimleri yazıyoruz ,burda link vermiyoruz,aklınıza gelenleri patır patır yazıyoruz sadece. Bakalım kimler aklımıza yer etmiş ve nicklerini ezberlemişiz. Kopya çekenin ... neyse kopya çekmezsiniz siz nasıl olsa hayatımızda ki en samimi yer burası öyle değil mi? 
Larien,Sestod,Deep,Matmazel,Mia,Googhan,Missbone,Pingocuk,Lütfücüğüm (evet bence de ne alaka ama yani Kemal Sunal'ın sesiyle yankılandı kafamda),Doz Büyücüsü ımm tamam yeter bu kadar bence.

10 yorum:

  1. aaa çok teşekkür ederimm! :)

    YanıtlaSil
  2. eheheh :) ama ben hazırlamadım bu mimi. missbone hazırlamış. bende sizi mimledim.

    ayrıca o hayallerinin peşinde koşan kız sonra sweet sunshine oldu. ondan sonra başka bi blog daha açtı ama onda kimliğini belli etmedi. onu da kapatmış şimdi :( ama duramaz o yeniden açar bi blog. Bulacam oniii!

    pollyanna

    YanıtlaSil
  3. :)

    çok mutlu oldum ya. böyle mimler yapmak lazım ara ara. ^^

    teşekkür ettimmm sana.

    sevgi ile,
    balıkcım.

    Luna.

    YanıtlaSil
  4. Mia,Luna; rica ederim ne demek :)

    Pollyanna;ay ne bileyim,yanlış anlaşılma olmuş o zaman...
    bulursan bana da haber ver ^.^

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Cessie :) o zaman kendimi bunda da mimlenmiş sayıyorum :)))

    YanıtlaSil
  6. rica ederim :D
    tabiki sayabilirsin

    YanıtlaSil
  7. hayallerinin peşinde koşan kız, değiştirdi, sweet sunshine oldu, sonra onu da kapattı hazel yani. ileride açacakmış. eskisi gibi yazamıyormuş artık. benim de ilk göz ağrılarımdan.
    :)

    yanıtların yine sevimli.
    :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim, çok mutlu olduuum :))

    j.j

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;