8 Eylül 2011 Perşembe

Mim!

Matmazel beni mimlemiş.Mimin konusu şu:
Bir gün için karşı cinsin bedenine girseydik ancak ruhumuz ve beynimiz aynı kalsaydı ne yapardık?
Öncelikle,bir erkeğin bedenine sahip olsam nasıl bir beden olurdu bu diye düşündüm... Meselaa Brian Molko'nun bedenine girmek isteyebilirdim. Çok güzel gözleri var.Boyu kısa,kassız falan ama yüzü muhteşem ve dişleri inci gibi... Ama düşününce,o fazla feminen.Yani bilmiyorum,sanırım daha erkeksi bir vücut bulmalıyım diye düşündüm.

Sonra Adam Gontier'da karar kıldım.Bence ben bir erkek vücuduna girecek olsam onunkine girmek isterdim...

Sonra da "ne yapardım?" diye düşündüm.Ve ilk olarak çiş yapamayacağıma karar verdim... o.O' İçinde benim ruhum da olsa kimsenin... yani kimseyle o kadar içli dışlı olmak istemem öhm :D
Vee saçımı taramazdım.Saçımı uzunken bile taramıyorum kısayken ona hiç dokunmazdım.Ve bu sıcakta evde atletsiz dolaşmanın keyfini çıkarırdım ^^

Birileriyle halı saha maçı ayarlardım.Ayrıca kız muhabbeti açardım ve kadınlara nasıl bir gözle baktıklarını anlamaya çalışırdım. Bir dee ağız dolusu küfür ederdim başarabilirsem.Kızken utanıyorum,edemiyorum.Erkekken belki çıkardı... :/

Sanırım başka bir şey de yapmazdım.Bir an önce o bedenden kurtulmak için dua falan ederdim.

Kız olmayı seviyorum.
Kadın olmanın pek çok çağda pek çok mekanda zor olduğunu biliyorum.Şu çağda bile -ne olursa olsun- aynı seviyeye gelmiş olmadığımızın da farkındayım ve ne olursa olsun kadına bakış farklı olacak belki...Kadınların beceriksiz olduğunu düşünenler,güçsüz olduğunu düşünenler,aciz olduğunu düşünenler...
Ben böyle bir ruha sahipken başka bir bedene ait olsaydım çıldırırdım zaten... Herkese ve her şeye karşı çıkmak öyle yer etmiş ki içimde... "Hayır,yanılıyorsunuz.Ben bir kadınım.Üstelik güçlüyüm ve hiç kimseye ihtiyaç duymadan ayaklarımın üzerinde durabilirim." diyebilme şansına sahip olmak benim için mutluluk zaten.

Mimlediklerim:
Deep, Mia,J.J.,Sestod,Googhan,Missbone,Çilek.Ayrıca Pingocuk.

(Iıı şey,son zamanlarda baya bi dürtüklediklerim üşenipte mimi yapmazlarsa anlıyorum şahsen O:) )

8 yorum:

  1. :) sevimli yanıt. :)

    valla erkek olmaktan pek memnunum. ama kadın olmak da hoş olsa gerek. neden olmasındı.

    yanıtliyim.
    :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim deep :)

    YanıtlaSil
  3. Şirinler ve prenses miminden sonra ilaç gibi geldi :) İşte cevaplayacağım mim :)
    Bu arada sanırım ben işerdim,çok merak ediyorum erkekler nasıl yapıo :D

    YanıtlaSil
  4. cevabını merakla bekliyorum. ^.^

    YanıtlaSil
  5. cessiee teşekkür ederimm! :)

    ahh brian molkoo yerim ben onu :D

    ayrıca ben kesinlikle kusursuz ryan reynolds vucüduna girmek isterdim :P

    YanıtlaSil
  6. rica ederim mia :)
    çok yenesi zaten ehe O:)

    YanıtlaSil
  7. Cessieee, öldüm gülmekten kendine beden seçmene özellikle.
    Eeee çiş yapmamana da tabii :D

    Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  8. Matmazel,işimi şansa bırakamazdım.Bir günlüğüne de olsa ya kısa boylu,koca göbekli,fırça bıyıklı,serçe parmağında altın yüzüğü olan kıl yumağı bir bedene girersem?! o.O'

    Öyle bir risk alamazdım!
    Rica ederim :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;