3 Eylül 2011 Cumartesi

Şirin Mimi!

Deep mimlemiş beni! Ve bu seferki gerçekten çok güzel bir mim! Çünkü ben çocukluğumdan beri Şirinler'i izlemeye bayılırım!

Şimdi hangi şirin olduğumuzu yazıyoruz,tamam mı? Bunun için BU siteye bakıp yardım almak gerçekten yerinde olacak gibi...

Aslında benim içimde bir sürü şirin birden barınıyor sanırım...
Bir gün tüm kişiliklerim kendi benliklerini yaratacak,somutlaştıracak ve böylece kendimi bir akıl hastahanesinde bulacağım diye gerçekten endişeleniyorum zaten!


Kitaplarıma gömlüp sessiz sedasız,kimseye bulaşmadan okumam ve sürekli bir şeyler öğrenmeye çalışmam,ayrıca arkadaşlarımın başları sıkışınca bana koşmaları,dert dinlemem ve elimden geldiğince çözüm üretmeye çalışmam beni birazcık Şirin Baba yapıyor sanırım.

Övünmek gibi olmasın ama çoğunlukla dişe dokunur çözümler de buluyorum hani ^.^





Sürekli başka biri olsaydım,başka bir yerde olsaydım hatta belki başka bir varlık olsaydım nasıl olacağıyla ilgili sorularım,kendimi farklı zaman dilimlerinde milyonlarca kez milyonlarca farklı bedenle ve farklı insanlarla hayal etmem beni biraz Hayalci Şirin yapıyor diye düşünüyorum.



Düşük çenemi,çılgın fikirlerimi,dediğim dedik ve ukala tavırlarımı da hesaba katarsak içimde bir Gözlüklü Şirin de barındırıyor gibiyim...
Aslında lider olmak gibi bir istek ve beklentim yok ama sanırım diğerlerinden bir miktar daha fazla kibire sahibim...Ki şimdi olmasa da bu özelliğim yüzünden benim de tekmeyi yiyip çember dışında bırakıldığım olmuştur ve Gözlüklü Şirin de en nefret ettiğim şirindir.

Artık diğer özelliklerimle bu kötü huyumu kamufle etmeyi öğrendim sanırım. :)




Resim yapmayı pek sevmesem de diğer alanlarla kıyaslandığında bu konuda bir yeteneğe sahibim sanırım.Ama dediğim gibi zevk almadığım için geliştirme adına çabalamıyorum...

Bu durumda Ressam Şirin olamasam da Kendini Harcayan Ressam Şirin olmayı hak ediyorum sanırım. O:)

Bitmek bilmeyen sorularım ve cevap alana kadar inatla ve itinayla konuyu didikleyip insanları bezdirme durumum göz önünde bulundurulursa belki de en çok Meraklı Şirin'im ben...

Öyle ki bir çok kez "Cessie sen üniversitede kalmalısın" veya "Cessie bence sen kesinlikle araştırma yapabileceğin bir alan seçmelisin" tarzı öneriler alıyorum öğretmenlerimden.

Bazen de "Cessie şu an bunu sana anlatmamın imkanı yok" deseler de "Ben kanıt isterim!" diye tutturduğumdan "Cessie yürü git sınıfına!" tarzı hafif bezgin hafif kızgın cümleler işitiyorum. O:)

Vee -resmini bulamadım ama- bir de olmak istediğim şirin var tabii...
Ki,onu da tahmin etmeniz zor değil! Evet! Doktor Şirin. 
Şu an bana imkansız,ulaşılmaz,hayal ötesi gibi görünse ve bir türlü kendime inanamasam -ve bu durumun olabilme olasılığını düşüren başka bir etken olduğunun farkında olsam- da bu senenin sonunda Doktor Şirin olma adına bir adım atmış olmayı umuyorum...

Mimlediklerim:
Çilek Tarlası , Kırmızı Başlıklı Pollyanna , Libby , Mia  , Sıradan Bir Balık , J.J. ve son olaraak Sestod

9 yorum:

  1. ya sen bu mimi ne kadar güzel yapmışsın öylee!

    YanıtlaSil
  2. bu mimi en güzel yapan sensin sesiiii.
    :)
    ve en güzel playlisti olan yine sen.
    halen müziklerinle yazı yazıyorum biloka.

    YanıtlaSil
  3. ben şirinleri çok sevdiğimden çok heycan yaptım,çok özendim :O)

    YanıtlaSil
  4. işte mim böle yapılır.
    heyecanlanmak ne güzel bişiy.
    ama bence sen baba şirinsin sanki.
    :):):)

    YanıtlaSil
  5. öyle miyim?
    en çok baba şirini severdim zaten,bi de büyükbaba şirini :D ben ayırt edemedim hangisiyim... siz ne diyorsanız odur :)

    YanıtlaSil
  6. zakkumu aldım playlistime.
    :)

    YanıtlaSil
  7. pilli bebeki de aldım playliste.

    bak girsene müziklerime.
    bakalım sevecek misin.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;