25 Eylül 2011 Pazar

Sırrı'nın Gezileri ^.^

Ben bu gün çok neşesizdim aslında.Yani sabah pek bahsetmek istemediğim bazı şeyler canımı sıktı,gün boyu da sinirliydim.

Dershaneye de geciktim zaten,ilk derse almadılar.O güvenlik görevilisin bir bakışı var Matrix'ten fırlamış sanki,duruş falan.Elinde de bir defter,zannedersin amel defterimi tutuyor,öyle aptal bir bakış -.-' Neyse umurumda değil,oturdum kitap okudum müzik dinledim. -.-'

Merve'nin 3-5 fizik sorusunu çözünce azıcık moralim düzeldi.Çalışamıyorum hiç :( Ay anlatırken bile moralim bozuluyor...

Merve benim pek iyi olmadığımı fark ettiğinden mi yaptı bilmiyorum ama çıkışta "Cessie,Sırrıcan'ın başını dışarı çıkarıyor musun?" dedi.Ben de "Diğer çanta çok sıkışıktı,nefes alsın diye çıkarıyordum ama bu çantada öyle bir sorun yaşamaz diye yapmıyorum." diyince Merve "Ama çıkar ya,olmaz öyle" falan dedi.Biz de Sırrıcan'ı oraya sabitledik öyle.Bir de birileri otobüste falan çaktırmadan yürütmesin diye iyice sıkıştırdım fermuarların arasına ama yok sakin olun boğmadım. :D Bir de dershanede "Sırrı,annem birileri seni çekiştirmeye kalkarsa haber ver bana." diyince Merve gülme krizine girdi. :D Öhm neyse işte ööyle geldik eve.Sordum,çok memnun kalmış,öbür türlü sıkılıyormuş içeride :P

Bir de sabah "Merve ben bu şarkıyla öpüşmek istiyorum!" diye girdim sınıfa.Bir insan bir şarkıyla öpüşmek isteyemez mi şimdi? Bence isteyebilir.Ama ne Merve ne Gizem sevmedi şarkımı :( Sevmesinler zaten benimle öpüşsün -.-'

O şarkı hangi şarkı diye soracaksınız şimdi diiiğ miğğ?
O şarkı şu şarkı işte;


Yani evet aslında tam olarak şarkı değil.
Böyle bir konser parçacığı.
Ben bunu mp3 haline getirip telefonuma attım,sabahları dinliyorum genelde.

Yani bir konser kaydıyla öpüşmek istiyorum doğru anladınız! :D Adamla değil ama yaptığı müzikle,o noktaya dikkat edin.

(ÖNEMLİ NOT: Öhm.Merve de ben de bir kalemlik ile konuşulmayacağını biliyoruz.Onlar cansızdır vs vs.Tamam bilincindeyiz,ortada şizofrenik bir durum yok. ^^ )

19 yorum:

  1. ayy çok tatlısın hem şu sırrıcan olayı hem şarkıyla öpüşme isteğin çok sevimli geldi bana:)şarkın da bence gayet güzel bir melodiye sahip,öpüşülesi yani:)

    YanıtlaSil
  2. Öppüşülesi parça :D :D :D
    Sırrıcanı sevdiiiim :D

    YanıtlaSil
  3. işte burayı bu yüzden seviyorum,aklı başında insanlarla dolu! ne yapsam,ne desem normal karşılanıyor.kendimi uzaydan gelmişim gibi hissetmiyorum <3

    teşekkür ederim :O)

    YanıtlaSil
  4. Off Yann Tiersen de tam öpülesi şarkı yapar yav :D

    YanıtlaSil
  5. Bu şarkı değil amaaaa... Yann Tiersen şarkıları öpüşülesidir... ;)

    YanıtlaSil
  6. ben de düşünmedim değil "yahu şarkı mı denir,ne denir ki? parça mı desem ama parça diyince de aklıma iltihaplanmış bademcik geliyor,en iyisi şarkı diyeyim." dedim :D

    sonuç olarak keşke müzikle öpüşebilseydik :/

    YanıtlaSil
  7. doğru kelime müzik bence...
    tdk'ya baktım ben şöyle diyor;

    1 . Birtakım duygu ve düşünceleri belli kurallar çerçevesinde uyumlu seslerle anlatma sanatı, musiki:
    "Müzik eğitimi."- .
    2 . Bu biçimde düzenlenmiş seslerden oluşan eserlerin okunması veya çalınması:
    "Bu akşam güzel bir müzik dinledik."- .

    YanıtlaSil
  8. ilkokulda aldığım (tahmini olarak 4. sınıf) kalem kutusunu 12. sınıfa kadar kullanmaya devam ettim. içi yırtılmış falan olsa da kopamadım kendisinden, öss'ye de onunla girerek onurlandırdım ve son kullanımım da bu oldu :D

    kalem kutuları candır. (hayvanlıları kulaandan tutup sallardım)

    YanıtlaSil
  9. ben de sırrıyı kullanıcam- derken bir tuhaf oldu.o şekil bir kullanma değil,hem o gey zaten.

    YanıtlaSil
  10. cinsel yöneliminden dolayı ayrılmasına karşıyım sırrının :D

    o rahatlık bizim zamanımızdaydı, şimdi sınav salonuna kendi kalemlerinizi bile sokamıyosunuz
    (bizim zamanlar = 2 sene öncesi)

    YanıtlaSil
  11. evet ya..
    kafamızı falan da kurcalıyorlarmış saçlarımızın arasına bir şey soktuk mu diye :/

    ben dokanılmaktan nefret ederim,bakalım napıcaz -.-

    sırrıyı ayırmıyorum cinsel yöneliminden dolayı,candır o <3

    YanıtlaSil
  12. naabıcaanı söyleyim.
    sınav günü 2 hafta yıkanmamış saçla orda olucaksın, yağlar süzülcek böyle. ondan soora görevliye eğilerek "al ara lan, al ara!!!" diye baarıp rahatlıcaksın.

    evet, yapılamsı gereken aynen bu.

    YanıtlaSil
  13. o ne be? görevliye tepki göstericem diye 2 hafta boyunca severus snape gibi dolaşamam :D

    o da giderayak iyi çıktı iyi mi? :/

    YanıtlaSil
  14. DAHA SEERETMEDİM BEN!!!
    lütfen efendim, anlatçaamız zaman önceden uyaralım, ondan sonra verelim bilgileri. istirham ediyorum.


    (tamam, sustum. bi yazınca kaptırıp gidiyorum çünkü)

    YanıtlaSil
  15. ne biliym bu vakte kadar nasıl seyretmezsin? o.O hadi seyretmedin,okumadın da mı? aslında okumaman daha doğal bişey.neyse işte pardon :D

    YanıtlaSil
  16. çok tatlı bi yazıydı :)

    tamam tamam merveyle tabi ki biliysoun da böyle okuması daha güzeel bi de şarkı harika!

    YanıtlaSil
  17. öpülesi şarkı değil mi,haklıyım :D

    YanıtlaSil
  18. şarkıyla öpüşülebilir bence de.

    okulların açılması yaramadı sana.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;