14 Ekim 2011 Cuma

Balığın haftası nasıl geçmiş diye merak ettinizse -ki neden edesiniz- böyle geçti:

  • Saçma sapan bir haftayı daha geride bıraktım.Tayyar faaliyetlerine son sürat devam ediyor.Başım ağrıyor diye yattım uyudum okuldan gelince ama şu an ağrımaya devam ediyor.Ama olmaz ki böyle! Bence bir kendine gelsin. -.-
  • Hafta neden saçma sapan? Çünkü sınıf kafayı yemiş durumda. Dün Tamer'le Aybatu kavga etti.Duvar kenarında oturanlar tahtayı göremiyor perdeleri kapatın diyor.Aybatu da "Perdeleri kapatmak için pencereleri kapatmak gerekir,sıcaklıyoruz." diyor tüm mesele bu.Bu inatlaşma sonucu tüm duvar kenarı ortaya orta da pencere kenarına yaklaşınca inanılmaz kaynaştık! Ben bir ara delirecek veya bayılacak veya ölecektim,bilmiyorum.Tahammül sınırımın böyle baya bir üstüne çıktılar,o kadar içli dışlı olmaktan hoşlaşmam ben! Neyse ki bu gün durum biraz daha iyiydi.Tüm duvar kenarı değil de Tamer taşıdı sırasını bir de Yusuf. Onlar da önde zaten. -.-' 
  • Bu resmi nerden buldum hatırlamıyorum.Aslında o Hermione Granger.Ama bana çok benziyor o haliyle.Parmağındaki de Teneke'ye benziyor.Teneke ve ben yani.O yüzden koydum yoksa öyle hüzünlü bir havam yok,belirtmek istedim.
  • Ne olacağıma karar verdim;ruh doktoru olacağım ben. Kararım tam 2 gündür değişmedi.Tabi çok çalışmak gerek o iş için.Bu aşamayı da halledersem tamamdır.Bu sene olmazsa seneye olur ayrıca. ^^ Susun moralimi bozmayın sakın.Şu an inandım ben! 
  • Bu gün Ebru bana çok moral verici bir konuşma yaptı.Bir de şöyle çalış böyle çalış öğütleri.Tamam moral konuşması gerek arada,kabul ediyorum da bi özümüze dönsek.Birinden hoşlaşsa,bana onu falan anlatsa! Yemin ediyorum bıkkınlık geldi bu sınav muhabbetinden! -.-' 
  • Dergi toplantılarımız başladı! İki kişi katılmış 10. sınıflardan,tek değişiklik bu.Biz 12'yiz ya şimdi,çok zaman ayırmamızı beklemiyor Emine Hoca.Ama toplantılara katılmamızı istiyor.Ben de ilgili gördüm grubu,gideriz yazarız herhalde.
  • Sınıfta şöyle bir konuşma geçti geçenlerde;
    Aybatu:Kaç dakika var?
    Seda:Zil kaçta çalıyor?
    Birisi: 20 geçe.
    Seda: E 20 geçiyor zaten benim saatime göre o.O
    Aybatu: Seda ben sana söylemeyi unuttum,yanlışlıkla saatini ileri almıştıııım!
    Seda:Allah canını almasın Aybatu,sevindim ben de! 
  • Sınıfta bir de şöyle bir konuşma geçti:
    Ben:Hocam cidden burcunuz ne?
    Alev Hoca: Niye?
    Ben: E söyleyin -.-'
    Alev Hoca: Akrep.
    Ben: Hiç anlamam burçlardan. *.*
    (Burçlarla ilgili hiçbir şey bilmem ama herkese sorarım.Sonra da unuturum ^^ )
  • Buradan çıkacak sonuç ne? İyi değiliz. 
  • Gökan'a neden fizik sorularımı sormadım? Çünkü bulanık görüküyolar,parlak bi fikir gelirse aklıma bunu çözmekle ilgili sorucam.Zaten hastaymış. Gökan peçete derdinde Cessie soru derdinde olmasın bence!
  • Bir de son olarak -hayır Deep sakın itiraz etme bu kez - öyle hödüğüm öyle hödüğüm ki,öyle böyle değil.Duygusal zeka eksilerde... :/

6 yorum:

  1. sözelleri soraydın bari.

    hem fizik çözemeyecek kadar hasta değilim. eğer o kadar hasta olsaydım muhtemelen 1 haftalık ömrüm falan kalmış olurdu, onun haricindeki her koşulda fizik sevilir. (basınç ve modern fizik hariç)



    burçlara hala inanabilmesine :O aha şu tiple bakıyorum. 1 gün sonra doğup merkürün bilmemneresine girdin diye bütün kişiliğin mi değişiyo? cimri biriyken cesur birine mi dönüşüyon nooluyo?
    bak sinirim tepeme çıktı yine!

    YanıtlaSil
  2. bi sakin ol inanmıyo kimse burçlara.ben her önüme gelene soruyorum sadece. O:)

    YanıtlaSil
  3. yok, sana demedim zaten :D
    genel olarak yorum yaptım, sana demedim yani onları. hem merkürün bilmemneresine dicek kadar... a-aaa demem ben öyle şeyler.

    YanıtlaSil
  4. tamam yine de sakin ol sen hastasın hasta hasta sinirlenilmez öyle :D

    YanıtlaSil
  5. hadi be ne hödüğüü.
    :)
    bu sefer eğlenceli anlatmışsın.
    :)
    çok stress yoktu.
    :)))
    hadi bir iki gün daha geçti.
    boşver ruh doktorluğunu beee.
    :)

    YanıtlaSil
  6. ama ben severim sorunlu insanları :/

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;