1 Kasım 2011 Salı

Müzikli Mim!

Deep mimlemiş beni.Nicedir mim yapmıyordum,mutlu oldum.Ayrıca mim konusunu çok beğendim! Çok heyecanlandım! Heyecanla yapıyoruz efenim.

Mim konusu sevdiğimiz şarkılar ve hikâyeleri...

1-Song To Say Goodbye


Hayatımın köşe taşı şarkılarından biridir kendileri.
10. sınıftayken bir ara pek buhranlı ve bunalımlı bir dönemimde keşfetmiştim Placebo'yu.Çok iyi hatırlıyorum bir gün boyunca,sabahtan akşama kadar,evet sabahtan akşama kadar bu şarkıyı dinleyerek ağlamıştım.

Ne zaman dinlesem bir kötü olurum zaten... Pek sık dinleyemem,kaldıramayacağımı hissettiğimde köşe
bucak kaçarım.Evet aslında dinlemiyorum.




2-Arkadaşım Eşşek




Hepimiz biliriz Barış Manço'nun şarkısını... Çocukluğumda yer etmiştir.Gerçi ben pek az hatırlıyorum onun şu diş fırçası falan hediye ettiği programı ama olsun... Şarkılarını severim,dinlerim.

Arkadaşım Eşşek'te diğer şarkılarına kıyasla en büyük yeri kaplamaktadır gönlümde.





3-Unforgiven 2 





Yine hayatımın sevimsiz bir dönemide sıklıkla dinledim bu şarkıyı ben...Sözlerini de çok severim. Her zaman üzerine konuşacak çok şeyim olduğunu ama aslında hiç birini anlatamayacağımı düşündürür.







4-Nothing Else Matters


Nohing Else Matters benim için ayrıdır.Çünkü şöyle bir anısı vardır;

9.sınıftayken bir Doğukan vardı.Onunla muhabbetimiz müzik üzerine dönerdi hep.Ben de o aralar Metallica ile bozmuş vaziyetteydim.Bir keresinde kantinde bunu çalmalarını rica etmiş,bir keresinde de gitarla benim için çalmıştı.Şimdi başka okula gitti ama :/

Bir de iddaya girmiştik,mezun olurken ben saçımı maviye boyatırsam o da mora boyatacaktı... Ama kısmet...

5-Fuck Me



Öhhöm!
Bu da Görkem'le şarkımız :D
Bir keresinde sınıfa bir girdim,görkem yaylana yaylana şarkıyı söylüyor.Sonra ben de katıldım ona öyle şirin bi ikili olduk.(EN AZINDAN BANA ŞİRİNİZ GİBİ GELDİ,SUSUN!) Ondan sonra da yakasına yapışmıştım 235632 kez Fuck Me'yi söyle diye.





6-They Don't Care About Us


Ebru ile tanışıp konuşmamızda Michael Jackson'ın büyük payı var.Serviste bana Michael sevgisi aşılamaya çalışırken bir anda dost oluverdik!

Bana dinlettiği ilk şarkıyı hatırlamıyorum,hatırlasam onu koyardım.Ama hatırlamıyorum.Yine de çok net hatırladığım bir şey var o da bu şarkıyı ilk dinlediğimizde Ebru aynen şöyle demişti "Sevdin mi? Hiç birini sevmediysen bunu sevmişsindir bence çünkü Türkler genellikle seviyor bu şarkıyı.Genlerle alakalı bir şey mi acaba?" :D Evet sevmiştim ben de!




Bir iki tane daha var aslında. Bir tane var ki -var yani.
Ama bunları yeterli buldum.

Mim meselesine gelince...
Çilek yazsın bence,isterim onun yazmasını.
Bunun haricinde Gökan mim yapmayı sevmiyormuş,istiyorsa yazsın.
Bunun da haricinde "Aaaa ne güzel konuymuş buuuu!" diyen varsa çekinmesin o da yazsın.


5 yorum:

  1. Ne güzel şarkılar ve ne çok şarkılar varmış hatırası olan , hikayesi olan..

    beğendim şarkıları..

    Güneş (failimechulyazar)

    YanıtlaSil
  2. mime karşı olan sevgisizliğimi hatırlamışın :D

    ama eğlenceli geldi bu mim, yapıciim.

    YanıtlaSil
  3. Güneş;bazen biraz abartabiliyorum evet :D

    Gökan;tabiki hatırlarım,bunak mıyım ben o.O

    YanıtlaSil
  4. çook güzel yanıtlar.

    heeey be nothing else matters.
    ne şarkı beeee.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;