29 Kasım 2011 Salı

Adı:Aylin - Ayşe Kulin

Deneme sınavında kaydırma yapmamışım VEHÖÖÖV!
Ama netlerim henüz istediğim gibi değil o yüzden söylemem,bir sır gibi saklarım,bir yemin bir gizli düş gibi yani o derece.Ama artıyor olmaları beni çok pis gaza getirdi :D

Bir de geometriden 95 almışım ayıptır söylemesi ^^
Çok mes'udum.

Bunun haricinde Tayyar bana çok kötü davrandı bu gün,kıvrandım resmen.Hatta öyle ki ağrı kesici içtim.Annem de "Çok ağrıyor o zaman senin başın." dedi.Çünkü normalde ilaç kullanmam ben!

Ha bir de aklınızda bulunsun ANTİDEPRESAN KULLANMAK HOŞ VEYA ÖZENİLESİ BİR ŞEY DEĞİLDİR.Öksürük şurubu içmekle aynı,istemeyin yani öyle şeyleri -.-'

Ayrıca tabiki Sena kitabı getirmeyi unutmuş.Ben de Adı:Aylin'i bitirdim elim değmişken.Ehe. Evet çok pis bir tempo yaptım ben de şaşıyorum kendime ama oluyor böyle şeyler.Oldu yani.

Bu gün mutluyum ya bu da mutluluk şarkısı olsun ehe :D

Kitapla ilgili fikrimi soracak olursanız,başarılı bir kadının aşk hayatının üzerinde bu kadar durulmasından hoşlanmadım.Yine de kitap fena değildi.Bayılmamakla birlikte beğendiğim bölümleri vardı.
  • "İyimizi niye el alsın,kötümüzü niye el görsün." (sf.25)
  • "Hayatta gri renkler vardır," dedi Nilüfer."Hiçbir şey siyah beyaz değildir.Hele sevgiler hiç değildir."(sf.106)
  • "Ben boşuna nefes tüketmişim.Sen bari tüketme.Çünkü kimse karşısındakini dinlemiyor,insanlar doğrularını ve yanlışlarını kendileri bulmak zorundalar." (sf.108)
  • Boynunda bir zincirin ucunda maşallahla birlikte bir haç,bir de yahudi yıldızı taşıyordu.Çok basit bir açıklaması vardı.Bütün insanları Tanrı yaratmıştı.İnsanlar Tanrıya yakarmak için değişik yollar bulmuş,değişik dinlerle etiketlemişlerdi bu yolları.Tanrı herkesin tanrısıydı.(sf.140)
  • "Normal,sıradan insanların hayatlarını biriyle paylaşmaya ihtiyaçları vardır." (sf.195)
  • "Çocuklarınız mı var?"
    "Bir kızım var." dedi Aylin.
    "Sorunlu mu?"
    "Sorunsuz çocuk var mı?" (sf.200)
  • "Her sevginin içeriği başkadır." (sf.211)
  • "Bir Tanrı'nın var olduğuna bütün kalbiyle inanan bir insan,din ayrımı yapmaz.Zaten dinlerin de hiç farkı yoktur birbirinden." (sf.216)
  • "Bana bak Doktor! Deviririm şu masayı kafana!"
    "Devir.Burada her şey sigortalı."
    "Kafanı da kırarım."
    "O da sigortalı."
    "O rüküş eteğini paramparça ederim."
    "Bak işte onu yapma.Çok para ödedim o eteğe." (sf.217)
  • İnsanlar dünyaya,başlarına gelebilecek şeyleri yaşamak için geliyorlardı.Her şey gelebilirdi başlarına.Bu nedenle hoşgörülü olmak şarttı.Ayıplamak,kınamak yanlıştı. (sf.222)
  • Yaşam,fırtınada dönen bir yeldeğirmeni gibiydi. (sf.233)
  • "Başarısız tatmin olmaz." (sf.249)
  • "Sevdiklerimizin acı içinde ölümleri ruhlarımızı çok derinden yaralar." (sf.251)
  • "Dünya sizin yüreğinizde sakladığınız sorunlarla heba edilmeyecek kadar güzel." (sf.255)
  • Soğuk,dayanılmaz bir diş ağrısı gibi yoğun ve keskin. (sf.266)
  • Sanki hepimiz lanetlenmiştik ve bir tek ben tüm acıları seyretmeye mahkum edilmiştim. (sf.267)
  • Bir insan aynı ömrü iki kez yaşayabilir mi? (sf.268)
  • "Hiçbir azap sonsuza dek çekilmez." (sf.269)
  • "İçindeki çocuğu öldürürsen hayatın tadı kalmaz." (sf.285)
  • "Hem bu kadar akıllı hem de bu kadar kaçık nasıl olabiliyorsun,gerçekten anlayamıyorum.Hastalarıyla mucizeler yaratan biri,dans pistinin ortasında on beş yaşında kız çocuğu gibi davranır mı?"
    "İçindeki coşkuyu öldüren biri mucizeler yaratabilir mi?" (sf.289)
  • "Kabul etti mi? Karısının kalkıp orduya girmesine,onca erkeğin arasına girmesine göz yumuyor mu Joe?"
    "Ne kadar dramatiksin," dedi Aylin."Orduya doktor olarak gidiyorum,striptizci olarak değil." (sf.296)
  • "Dünya,erkek arayan dişi piranalarla dolu." (sf.297)

6 yorum:

  1. antidepresan konusunda kesinlikle kocaman yazdığın yere katılıyorum.
    şişe şişe öksürük şurubu için ama o hapları içmeyin.

    17-18 saatlik uykular, günün kalanında zombi modunda gezmeler, yaptığın şeyleri unutmalar falan saçma salak bi hayat.
    bırakınca insanın içine daha bi mutluluk doluyo, stres sıkıntı kalmıyo.



    tıbbi olarak gerektiği durumlar haricinde kullanılması salaklığın önde gidenidir diyip iddialı açıklamamı da yapıyorum.
    (bırakmak öyle zor bi şey de değil. içmicem artık diyip bırakabilmiştim)

    YanıtlaSil
  2. sonda gaza gelip yollamışım direkt yorumu :D

    ağrı kesici konusunda da katılmaktayım. ilaçlar bi yerlere iyi gelirken başka yerlerin (genelde karaciğer ve böbrek) ağzına osuruyolar çünkü. bunu düzenli bi vitamin kullanıcısı söylüyo ama o kısmı atlayabilirsiniz, ben sonuçlarını kabullendim.




    geometri için de kocaman kocaman tebriklerimi gönderiyorum sana :D

    YanıtlaSil
  3. ne çok kitap okuyorsun.. Biraz ara ver derslerine ve düzenli uykuya bak yahu..

    YanıtlaSil
  4. o kocaman yazılar "Cessie ben antidepresan mı kullansam?" sorusunu aldıktan sonra yazıldı. ^^ yapmasınlar.

    geometri tebrikleri için teşekkürler :D

    Adsız;bari siz yapmayın yia :(

    YanıtlaSil
  5. :) sorunsuz çocuk var mı.
    he höhhhh.
    :)))))

    YanıtlaSil
  6. çocuklar sorunlu da olsalar candır <3

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;