9 Kasım 2011 Çarşamba

Anayurt Oteli - Yusuf Atılgan

  • Tatlı bir kazaydı bu;ama insanların ölmesi ne kadar da kolaydı.
  • -Bıyığını kestirmişsin sen.
    -Ağırlık veriyordu da,dedi gülerek.
  • Elinde olmadan kirleniyordu insan.
  • Eksik şeker kadının tek şekerle bir bardak çay içtiğine kesin bir kanıt mıydı? Ya ikiye bölüp yarımşar şekerle iki bardak çay içtiyse?Şekeri ağzına alıp üç bardak bile içebilirdi.Elini uzatırken çekti.Ama kadının çayı nasıl içtiğini bilmesi gerekiyordu.
  • Belki sonuna dek gitmekten korkuyorlardır;sonunu görmekten.
  • Yeryüzünde her şey olağandı.
  • Dayanılacak gibi değildi bu özgürlük.

6 yorum:

  1. Yeni mi bitirdin bu kitabı? Okumak istediklerim arasında. Tavsiye eder misin?

    YanıtlaSil
  2. sevgili Cessie,
    ah ah okuma listemde ne zamandır.
    bakalım ne zaman sıra gelecek:/

    YanıtlaSil
  3. Konuşma Baloncuğu; Evet dün gece bitirdim. Ben beğendim,ama bayılmadım.Dolayısıyla sana bırakıyorum kararı.

    Ezgi;Gelir,gelir.. Benim de öyle var birikmiş kitaplarım :)

    YanıtlaSil
  4. yusuf atılgan'ın aylak adamını da okumalısın :) ben c. yi çok sevmiştim, sanırsam sen de seversin :)

    YanıtlaSil
  5. sevgili Cessie,
    yılın ilk kitabı oldu! aylak adam kadar olmasa da sevdim kitabı;)

    YanıtlaSil
  6. JJ;okudum okumam mı :)

    Ezgi; ben de aylak adamı daha çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;