21 Kasım 2011 Pazartesi

*.*



Eööö açıkçası birkaç dakika önce masama yığılmış test kitaplarıma yukarıdaki bakışı atıp koştum bende.Sonra annem "Cessie?" diyince "Su almaya gidiyorum" diyip kuzu kuzu dönmek zorunda kaldım o ayrı.
Bir de unutmadan yazıyı Rafet El Roman'ın Mağcera Dolu Ameğrikaaağ şarkısı eşliğinde yazıyorum.Geçenlerde Görkemle,Yusuf'un telefonunu karıştırırken bulduk kafama takıldı.Baya bir dalga geçtik ehe :D

Şimdi böyle neşeliymiş gibi girdim ama aslında ben çok korku doluyum.Çünkü yarın fizik yazılım var.Ve bence fizik yazılısı çok korkulası.Isı-sıcaklık yapamıyorum -.- Harmonik hareketten tırsıyorum,kondansatörle ismini hatırlamadığım öbür saçma konuyu yaparım ama bence. 

Tabii yumurta poponun oralara gelmeden çalışma huyum olmadığından bu geceye kaldı! Öğlen uykuyu demlemiş olmama rağmen -alacağın olsun Murphy!- şu an gözlerim kapanmakta ısrarcı.Geri zekalılar.Hiç iplemiyorum sizi,mantık olarak uykum gelmemiş olmalıydı pisikolojik hep bunlar! 

Böyle gelmişken yazayım dedim.(Gökan'a soru sormaya gelmiştim.)
Şimdi de gidiyorum.
Hadi iyi çalışmalar bana.

19 yorum:

  1. devamını ben getireyim.
    gökana soru sormaya gelmiştim ama mal ısı sıcaklığın formülleri bile bilmiyo.
    evet böyle olmalıydı :D


    şarkıyı klibiyle dinlememiştim heralde hiç, unutmuşum ya da. o araba kullanırken baarışına öleyim rafetim.
    1:20-1:26 arasını bayaa bi sevdim :D

    YanıtlaSil
  2. hayır öyle olmadı yapamadığım bi soru tipini öğrendim! :D

    YanıtlaSil
  3. evet 40.80=2400 işlemim çok yardımcı olmuştur öğrenmende. bundan başka bi şey yazmadım çünkü :D

    uyku.

    YanıtlaSil
  4. Gökaan formülleri bilmiyor euheu, la sorun değil en azından işin kalmadı fizikle vesaire.
    Benim bilmemem sorun, evet büyük bi sorun!

    YanıtlaSil
  5. burda kaşınan bi yorumcu var :D

    kurt kocayınca köpeğin maskarası olurmuş dicem ama tatlı bi köpek olarak düşün bunu ümutçuğum.
    (içince böyle mi yorum yapıyon lan sen? :D )

    YanıtlaSil
  6. Bi yudumda bu kadarsam, diyorum bak iyiki sızana kadar içmedim, zaten şişenin dibi görünüyordu. Biri benden önce hüpletmiş :D

    YanıtlaSil
  7. kardeşin kolunu sıkarken kontrolsüz gücü nerden buldu zannediyosun :D

    ama şimdi antidepresanla ikisi uyuşturma üzerine olduğu için yüksek etki normal.


    mesela kokain uyarıcı, eroin uyuşturucu. ikisi bi arada kullanıldığında birbirinin etkisini azaltır düşüncem vardı benim.

    YanıtlaSil
  8. La antidep. almıyorum artık, 1 hafta oldu bırakalı. Back to the AntiDepreşen!

    YanıtlaSil
  9. uuu beybi.
    depreşme beyinde belli zaten. bi şeyler depreşmeye başlamış oralarda :D


    (Cessie gelince blogunun anlık mesajlaşma aracı olarak kullanılmasına ne tepki vericek acaba?)

    YanıtlaSil
  10. Cessie'ye sevgiler, hadi gachtım aşsldasd :D

    YanıtlaSil
  11. feysbuuna bak bi, sonra gaç :D

    YanıtlaSil
  12. şöyle oldu aslında o.O -.-' :D

    YanıtlaSil
  13. ortadaki bıkkınlık ifadesi genel düşünceydi muhtemelen :D


    (sınavı sorabilir miyim)

    YanıtlaSil
  14. bıkkınlıktan çok, "bu muydu yaa" bakışı aslında. evet.

    YanıtlaSil
  15. ee naptın çalıştın mı gece nası geçti bugün fizik?

    YanıtlaSil
  16. çalıştım çalıştım.
    ama istediğim gibi değildi :/

    YanıtlaSil
  17. İtiraf edeyim, Jack Sparrow resmini görüp daldım konuya. ehehe.

    Artık bir işin kalmadı ya onlarla, "Aman beaaa!" diyelim. Kurtuldun! Kurtulduk! YİHAA!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alakasız konularda alakasız görseller kullanmakta üzerime yoktur.

      Evet en güzeli onlarla işimin kalmamış olması! :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;