22 Kasım 2011 Salı

Bu gün;

  • iğrenç bir gündü.
  • dergi toplantısı yapmadık ve bu daha iğrençti.
  • fizik yazılım istediğim gibi değildi.
  • beden dersi vardı ve biz ıslak,kirli ve hijyenden birkaç milyon ışık yılı uzak hela köşelerinde üzerimizi değiştirmek zorunda kaldık.
  • yine de beden dersinin doğal sonucu olarak ortaya çıkan dayanışma çoğoştu.Şöyle ki;
    -Esen nereden buldun eşorfmanı?
    -Dokuzlardan aldım.

      veya
    -Ayçelen bot giymemiş miydin sen?
    -Beyza'nın ayakkabısı bu.Benim botlar onda çok komik durdu ama.
  •  deneme sınavı yoktu ve bence bu sevindiriciydi.
  • fark ettim ki yarın biyoloji ve tarih sınavı var ve bence bu boktan.
  • Ayşe,Emine Hoca'nın bir film izlerken aklına bizim geldiğimizden söz ettiğinden söz etti ve bu bizi sevindirdi.
  • yarın Ayşe'yi ziyarete gitmem gerektiğini düşündüm.
  • eve gelince "Yine mi geçmiş olsun misafiri yia?! Ben hoşgeldiniz demem kimseye!" diye homurdandım.
  • insanları haddinden fazla yabancıladım.
  • bu durum vicdan azabı çekmeme sebep oldu.
  • her şeye rağmen şu şarkıyı hak ediyordu :)

2 yorum:

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;