12 Kasım 2011 Cumartesi

İçimden düşünemiyorum ya ben...

  • İçimden düşünemediğimden ben,sürekli birilerinin başını ağrıtıyorum ama UMURUMDA DEĞİL!
  • İnsanlar birbirini dinlemeyi artık öğrenmeli.
  • İnsanlar birbirini dinlemeyi öğrenmeli artık.
  • İnsan- neyse.İnsanlar bir seferde anlamalı.
  • Moralim bozuk,fark etmişsinizdir.Sebebini anlatmayacağım.(Anlatmazsan anlatma çok umrumdaydı diyeceksen deme! Umrunda olup olmaması da benim umurumda değil,tamam mı?Sus cevap verme!)
  • Ceylan Ertem'in şöyle de bir şarkısı vardı,birileri sağ olsun artık nahoş bir anısı da var. -.-' İnsanlar aptalca yorumlarını artık kendilerine saklamalı.
  • İnsanlardan söz etmişken,en lazım olan insanlar en lazım oldukları anlarda en lüzumsuz yerlerde oluyorlar,fark ettiniz mi?En lüzumsuz yer de sizin yanınız dışındaki her yer bu durumda.
  • "Durup durup tam giderken gülümsetiyorsun ya" demişti.Evet,sık söyleniyor bu bana.Komikmişim,güldürüyormuşum.Görkem de bir keresinde "Seni görünce moralim bozuluyor benim." demişti... Ruh halleri üzerinde tuhaf yan etkilerim varmış,bu sonucu çıkardım."Keşke durup durup tam gidecekken birileri de beni güldürse de-" neyse böyle. Siz de beni güldürmeniz gerektiği sonucunu çıkarın.
  • Keşke biri bana böğürtlenli çay getirse... Hadi,düşünc- tamam tamam.Kendim alırım.

5 yorum:

  1. böğürtlenli çay diyince aklıma geldi, kırmızı meyveli aystiğ almıştım bugün. bi ara dötümü kaldırabilirsem gidip içeyim onu.

    diğer kişileri fazla önemsememek lazım bence. kendimiz için yaşıyoruz sonuçta, başkaları için üzülmek saçma geliyo bana.
    he söylemesi kolay, sen yapsana diceksen eğer; yapıyorum ben zaten :D

    YanıtlaSil
  2. ben yapamıyorum.
    ya aslında tüm insan ırkı için üzülmüyorum değer verdiğim birkaç kişi sadece :D

    YanıtlaSil
  3. death note seven canım blog arkadaşım!

    "artık" kelimesinin yerlerini değiştirerek aynı cümleyi kurmana bayıldım!

    hoş aynı cümle değiller ya, neyse. ben sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. Böğürtlenli çay :) en güzeli :)
    bende sevdim yazdıklarını , önemseme ruh hali bozulan yaklaşmasın sana Gölge etmesinler yeter ...:D

    YanıtlaSil
  5. Mia;death note'un mangası türkçeye çevilmiş! Seriyi tamamlasınlar alıcam ehe.

    Teşekkür ederim.

    Lilanur;yoksa bir böğürtlenliçaysever mi buldum? Yaşasın o zaman! :D

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;