8 Kasım 2011 Salı

Kesin olan şeyler var;

Şu hayatta kesin olan şeyler var.Bunlardan biri de hepimizin bir gün ölecek olduğu.Öleceğiz.Ben de öleceğim.Bir gün,gerçekten öleceğim.Bedenim çürüyecek ve benden geriye hiçbir şey kalmayacak.Her canlıya olduğu gibi.Evet ölmek önemli değil.Ama nasıl öldüğümüz bir önem arz ediyor sanıyorum...

Beni anlaşılmamak öldürecek.
Göreceksiniz,yalnız,mutsuz ve anlaşılmamış olarak öleceğim.Yalnızlık,mutsuzluk ve anlaşılmamışlık her zaman düşündüğünüz gibi olmaz.Öyle değil gibi görüneceğim belki ama öyle olacağım,biliyorum.Geleceğe dair -kendimle ilgili- tuhaf kehanetlerim vardır,gerçekleşeceğine emin olduğum şeyler.Az önce bundan da emin oldum,olmamayı dilerdim.

Yanılmış olmayı da diliyorum elbette.Tüm kalbimle diliyorum.Ama yanılmadım.Beni anlaşılmamak öldürecek,göreceksiniz...





6 yorum:

  1. öyle vallaa..
    o kesin olan şeyi de hiç sevmiyorum ama napalım.

    YanıtlaSil
  2. evet kesin bir şey var, öleceğimiz... ve ne zaman olacağı belli değil... o yüzden hayatımızın her anını dolu dolu, bir şeyleri ertelemeden yaşamamız lazım.

    YanıtlaSil
  3. nooldu, kim anlamadı.

    anlaşılamama olabilir
    yalnızlık olabilir.

    ama bak bu mutsuzluk olmayabilir.

    bana hiç de anlaşılmayan biri gibi gelmiyorsun ayrıca.
    :)

    YanıtlaSil
  4. öyle gibi hissediyorum zaman zaman.

    YanıtlaSil
  5. hepimiz hissederiz. ben her an hissediyorum. alıştım. ama mutluyum.
    anlaşılıp da napcan. herkes anlarsa herkes sever. aman herkes sevmesin. böööö.
    :)))))

    YanıtlaSil
  6. :D :D
    haklısın herkes de sevmesin!

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;