16 Aralık 2011 Cuma

bazen-

  • bazen kendimi inanılmaz yorgun hissediyorum ve ne yazık ki bedensel bir yorgunluk değil kastettiğim.şu an mesela,tükenmiş durumdayım.caps lock'a bile basamıyorum bakın.küçük harfle yazıyorum her şeyi.
  • bazen insanları hiç anlamıyorum.neden bu kadar acımasızlar bilmiyorum.
  • bazen gerçekten canım acıyor.
  • bazen kimsenin beni anlamadığını düşünüyorum.
  • bazen herkesin anlaşılmadığını düşündüğünü.
  • bazen ağlarken gözlerim yanıyor.neden öyle oluyor anlayamadım.
  • bazen hayat çok boktan.
  • bazen sevgi hiçbir şeyi çözmüyor.
  • bazen anlamak çözmeye yetmiyor.sensiz olmaz sensiz olmaz.
  • bazen farkında bile olmadan insanların tüm gününü değiştirebiliyoruz.bazen insanların yumuşak karnına dokunuyoruz.
  • bazen içimdeki sıkıntı yüzünden öleceğimi sanıyorum.
  • bazen sevildiğimi görmek bile hissizliğimi yıkamıyor.
  • bazen insanlara acıyorum.
  • bazen ölsünler istiyorum.
  • çoğu zaman ölsünler istiyorum.
  • tamam! her zaman ölsünler istiyorum -.-
  • bazen çikolata bile tatsız.
  • bazen birilerini özlemeyi bile özlüyorum.
  • bazen geçmişimi,bazen geleceğimi etkileyenlere öfkeleniyorum.
  • bazen "iyi ki hayatımdaydı" dediklerimin sayısının bu derece az olması bir burukluk yaratıyor.
  • bazen umut işkence süresini uzatıyor.
  • bazen umutsuzluk kısaltmaya yetmiyor.
  • bazen okyanus olmayı istiyorum
  • bazen hiç olmamayı...

6 yorum:

  1. son maddeyi görmezden geldim!

    YanıtlaSil
  2. ah bazenler...

    (tatlım sana bir mim gönderiyorum, yapmak istersin belki. ^^)

    sevgiler,
    Luna.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim Luna,düzelir düzelmez yapacağım :)

    YanıtlaSil
  4. bazen düzelmeni ve hep beraber minik bi iglo da yaşamayı istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. hepimiz öleyiz ki.
    hepimizin de geçer.
    önce yaz gelsin de.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;