7 Aralık 2011 Çarşamba

Ben geldim,biraz görgüsüzlük yapıp gideceğim ^^
Bu gün babamla benim eski taaaaaa ilkokuldan kalma banka hesabımı kapattırmaya gittik.Sonra dönüşte kitapçıya uğradık.

Görevli Abi (abi denir herhalde,tüh keşke ismini sorsaydım) beni hatırladı!!! "Sen annenle gelmemiş miydin? O zaman da konuşmuştuk." dedi.Şimdi bu olay bir hafta önce yaşanmış olsa şaşırmam da onun sözünü ettiği zaman bir sene öncesi o.O Böyle olunca ben dumur oldum biraz.
"Hangi kitapları almıştın?".
"Doktor Jivago-"
"Bir de Kaldırım Serçesi'miydi?"
"Evet,Edith Piaf."
"Bizim de Müslüm Babamız var."

İçimden de "ohahafızayabakhangikitabıaldığımıbilehatırlıyor." dedim o.O Sonra konuştuk falan.Ben kitaplara baktım.Sonra bir beş tane falan kestirdim gözüme.Sonra konuşurken konuşurken ikiye indirdik."Ressamın Elkitabı" ve "Zencefil Adam" arasında kalmıştım ki o piti piti yapmaya karar verdim.Çok güldü bana ^^

Sonuç olarak Ressamın Elkitabı ve Roman Kahramanları dergisi ve iki adet kitap ayracıyla mutlu mesut ayrıldım oradan.

Sonra Mecit Abi'm ve Rit geldi bize.Mecit Abi'm bana hiç bilmediğim ve hiç duymadığım şeyler söyledi.BÖYLE GİDERSE SINAVI KAZANAMAYACAĞIM gibi mesela ^^ Bana "Tıp kazan da utandır beni,ben kazanamazsın diyorum." dedi ben de utanmayı çok istiyorsa pantolonunu indirmesini söyledim.O da "Kastettiğim o değil Cessie,ben sen utandır diyorum." dedi ve benden "Pantolonunu ben mi indireyim?" cevabını aldı.-.-'

Sonuç olarak sınavı kazanarak onu mutlu etmemi tembihleyerek ayrıldı.^^
Şimdi de anime izlemeye geldim veya House veya kitap okuyacağım veya film izleyeceğim.Banyo yapmam gerekiyor ama üşeniyorum.Yine de banyomu yapıp erkenden yatacağım çünkü baş ağrısı çekiyorum.Ayrıca bu gün okulda haddinden fazla matematik çalıştım -.-

2 yorum:

  1. cessie'cim okurken ben yoruldum valla ne kadar yoğunsun ve ben de olsam banyo yapar yatardım :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;