14 Aralık 2011 Çarşamba

-.-

Yazılı haftası olduğundan mı nedir hiç iyi değilim ben.Bu gün okulda da ağladı ağlayacak durumdaydım.Nolcek bu halim hiç bilmiyorum.Durduk yere millete de çemkirdim.

Yazılıdan sonraki ders (bize özel üniversitelerden sürekli tanıtım zımbırtıları geliyor,meslek seçimiyle ilgili broşürler,kitapçıklar falan.Onları kullanarak) gemi yaptım müzik dinleyip.Sonra Görkem ve Narin de katıldı bana,böylece sıramızda bööööyle koca bir gemi yığını oluştu.Bir ara gemi yaparken sonsuza kadar gemi yapmanın nasıl olacağını düşündüm."Zaten bir bunu yapabiliyorum." diye de ekledim.Eve gelirken de "Eğer sınavı kazanamazsam çocuk bakıcılığı yaparım." dedim kendime.Ben olsam benim gibi bir çocuk bakıcısı bulmayı çok isterdim.Çocuklarla iyi anlaşıyorum,okuyorum,derslerine de yardımcı olurum.İdeal bence.

Öyle işte...
Umutsuzluk çöküntüsü oluştu içimde.
Bir de gözlerim doluyor her 10 saniyede bir.

2 yorum:

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;