10 Aralık 2011 Cumartesi

Bol Fotoğraflı Yazı

Dershaneye gitmem gerektiği için bir parça beklettim sanırım ama geldim.Şimdi yazıyorum hatta başladım.Siz okuduğunuzda bitirmiş olacağım ve okurken muhtemelen bunun ne kadar gereksiz bir giriş olduğunu düşüneceksiniz.Ossun.

Aslında benim aklımda böyle bol fotoğraflı bir yazı yazmak yoktu hiç.Ama işin aslı şu ki biz cuma günü -dergi grubu olarak- kütüphanede kilitli kaldık. Aslında önce kütüphaneye giremedik çünkü kapının dış tarafındaki kol çıkmış.Sonra Yunus başka bir kol buldu getirdi,açtık kütüphanemizi.Ama kapıyı -dalgınlıkla sanırım- kapatıncaaaa geri açamadık ve içeride kaldık.

Bunun üzerine ben de bizim kütüphanede mahsur kalmış halimizi görüntülemek
 istedim.Sonra bu fotoğraflama işine sınıfta da devam ettim ve böylece saçma sapan bir post atma fikri çıktı.

 Geçen seneyi bu masanın etrafında geçirdik biz.
İşte minik-döküntü kütüphanemiz.
Aslında rafarımız doluydu ama alınan kitaplar geri getirilmediğinden oldukça fakir görünüyor.

İçeride kalmış olmanın telaşıyla millet oraya buraya koşuşturur Merve de "Çekme beni çekme beni" diye kendini korumaya çalışırken. ^^

Soldan sağa Yunus-Ayşe-Orçun.
Eööö aslında bunlardan birini koymamam hususunda beni tembihlediler ama hangisini koymamı istemediklerini unuttum ve bu nedenle ikisini de koydum O:) 
Biz Yunus'a "Kapıyı kapatma Yunus!" derken sanırım ^^ Emin değilim.
Ve kapı açıldıktan sonra olsagerek ^^
Ve Ayşee :D 
Bunu silmem konusunda beni tembihlemişti ben de duymamıştım sanırım! Duymamıştım! 
Ayşe duymadım onları ben!
Ve Büşra ve Merve...
Ve Ayşe'nin dizi ve Yunus'un kolu...
Yunus.
Veeeee 12-B'nin en karizma -ve tek- eşcinseli Sırrıcan!!!
Sınıfıma hoşgeldiniz ^^

Bana "Pörsi Ceksın" serisini getiren kişi işte bu kişi;Sena. 
Komiktir,kafadır,candır.
Ayrıca telefonunda yılan oynamama izin veriyor. *.*
Ve Hamza defterimi karıştırırken.
Aslında poz vermedi.Verecekti ama ben onun poz vermesini beklemedim.
Sonra "Aa bak bu çok güzel.Her şey hareket halinde sadece ben duruyorum gibi." dedi.
Ben de "O zaman insanlara merhaba dee" dedim.^^
Gülnihal poz vermeye çalışır Merve de "Beni çekmeyiiiiin" diye bağırırken.
En sonunda "Gazetelere çıkıyorsun da benim biloğuma mı çıkamıyorsun,sıs!" dedim ve çektim ^^
Büşra-Betül ve Sezen önemli bir şeyler konuşurlarken.
Çünkü Sezen'lerin cephede baya karışık birşeyler oldu o gün.
Aralarında zahir diye elleşmedim ben de.
Ali Emre-Esen-Seda ve Aybatu.
Bunları habersiz çektiğimden bulanık hep,çünkü hareket ediyorlardı.
Bu Ali Emre'de bir boy var ki sormayın,iki metre *.* 
Ve Büşocan bana poz verirken.
Bir tane de gözlüklü vardı ama "Sakın gözlüklüyü koyma bloga falan Cessie,bak bunu koy lütfen." diye tembihledi beni ^^ 
Ve Aybatu'dan özel istek.
"Bizi Melek'le çek,altına da okul birinceleri yaz.Ama bak okul birincileri yaz ha!" dedi.
Aybatucuğum,yazıyorum cenım;
~OKUL BİRİNCİLERİ~
Ve Merve cama bir şeyler yazarken.
Çok yağmurlu ve soğuk bir gündü o gün ^^ 
Ve sesimin gittiği gündü -.-
Soldan sağa Hamza-Cem-Körümdük (Ethem) 
Hayır,daha ALMADI böğürtlenli çayımı ^^ 
Sayısallarda okul birincimiz ve sıra arkadaşım -ve Sırrı'yı sevmiyor -.-- Melek :) 
"Beni çekme Cessie yia,fotoğraflarda çok çirkin çıkıyorum.Çirkin olduğumdan olabilir" diyince "Saçmalama.Ayrıca artık çok geç." dedim ve işte burada. ^^ 
Ve Narin...
Hani Buggs Bunny'e benzettiğim arkadaşım,daha önce söz etmiş miydim bilmiyorum.
Çok severim,candır.
Bu da sınıfın en büyük ŞAPŞALI.
Görkem.
Biz cuma günü Merve'yle idda oynadık bu arada.Ama ben şimdi bakmaya üşeniyorum,bu akşam oynanacaktı maçlar. 
Tutarsa adam başı 50 lira kazanıyoruz. *.* 
Kitap alırım ben onla,tutsun.
Ve son olarak-servis.
Benim servisim değil ama bu,okul çıkışı direkt hastahaneye gittiğim için buna bindim.
İçinde tirol böğürtüleri çıkaran insanlar barındıran bir servis bu.
Pek sevmiyorum ama el mahkum. ^^

Böylece bol fotoğraflı yazının da sonuna geldik.Ben Tumblr'da da bir hesap açtım. Ama sevmedim orayı,bilmiyorum.Nahoş ve boş sanki.Ya birbirlerine laf yetiştiriyor insanlar ya da sürekli bir yerlerden bir şeyler paylaşıyorlar.Ne bileyim,belki yeni olduğumdan,pek samimi gelmedi.O yüzden bu yazıyı orada yayınlamayacağım.Hayatıma bu kadar dahil olunsun istemedim.Yani saçma biliyorum ama olsun.

Sonuçta benim evim burası ^.^

12 yorum:

  1. cama yazılan isim senin ismin mi yoksa hıı?

    YanıtlaSil
  2. Çok gizli söyleyemem :P

    Evet benim ismim :)

    YanıtlaSil
  3. ayy narin pek güzeel!

    çok sevdim resimlere bakmaya doyamadım yaa keşke seni de görseydiik eheh :)

    YanıtlaSil
  4. tema d açok güzel olmuuş :)

    YanıtlaSil
  5. beni çeken olmadı çünkü aklıma gelmedi birinden istemek :D
    beni de gösteririm bir ara :D

    YanıtlaSil
  6. bi kere yazının girişi çok zekice ve komik yine.

    ne güzel oldu film gibi bu foto dizisi. pek de sevimli. iddaa tutarsa kitap almak da çok uygun bence senin için.

    bu arada, blogunun bu hali daha iç açıcı olmuş oh ferah ferah.

    kurt vonnegut da ne doğru sölemiş diy mi.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflarla anlatım süper olmuş bende böyle yazılar paylaşmaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
  8. eğlenceli olmuş, geçmişe döndüm. hala telefonlarda yılan oynu var mı yea? lisede biz de oynuyoduk.

    YanıtlaSil
  9. iyiki doğdun cemo! :D

    YanıtlaSil
  10. Deep;bakmadım.Ama tutmadı kesin yea :( Kurt ne derse doğru der ^^

    Ömer;paylaş tabii.Biz de okuyalım ^^

    Tulkas;eski bir telefon kullanıyor zaten,kırılmış onunki,şimdilik bununla idare ediyor.

    Adsız;bence de iyki doğdum,teşekkür ederim de bu gün doğmadım ki ben o.O Daha var benim doğmama o.O

    YanıtlaSil
  11. duyman gerekeni duymalıydın ya da ben elimi olaya atmalıydım tüh neyse artık kısmet:D fotoroman gibi olmuş hiç okumadım ama sahafta görmüştüm çok kez ehe :D gitmeseydiniz iyiydi ya da ben de gelseydim sizinle:(

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;