17 Aralık 2011 Cumartesi

cuma günü

Gemilerimiz...

Cuma sabahı normal uyandım aslında.Hatta fizik yazılısına çalıştığım için rahattım da.Ama hep diyorum,benim mutsuzluk kaynağım okul.İkinci ders Alev Hoca matematik yazılılarını okuyordu.Benimkini okurken beni yanına çağırdı,yazılı kağıdımın çok düzensiz oluşuyla ilgili falan birsürü bir şey söyledi.Tabii ben hepsini algılayamadım çünkü o ara ağlamamak için çabalamakla meşguldüm. -.- Aslında Alev Hoca çok iyi bir öğretmen ve çok iyi bir insan.Bana kızmadı veya üzücü bir şey söylemedi.Hatta sanırım diğer yazılıda tekrarlamayayım diye uyarmak istedi.Zaten mutsuz olmamla onun zerre kadar alakası yok.

Sadece ben bu dikkat sorununa kafayı fazla taktım galiba.Tüm gün neye üzüldüm inanın ben de bilmiyorum.Sadece yazılı esnasında o kadar doğal gelmişti ki,hatta düzgün olduğunu bile düşünmüştüm.Ama yazılı kağıdımı görünce,Alev Hoca gerçekten haklı.Karman çorman,düzensiz,eksik... Bunu göremiyor olmak üzüyor beni sanırım.Ve tabii düzeltemeyeceğimi bilmek.

Bu durum diğer yazılıda "Bu kez düzgün yazıyor muyum acaba?" diye daha çok stres olmamdan başka bir işe yaramayacak.Biliyorum çünkü her zaman bunu yapıyordum.Üzgünüm çünkü bir zamanlar yapmıyordum.

Narin dün bana -yine ağlamaklı bir vaziyette gemi yapıyordum- "Cessie,biliyor musun blogunu okuduktan sonra seninle ilgili düşüncelerim çok değişti.Senin böyle biri olduğunu bilmiyordum." dedi."Nasıl biri?" diye sordum."Bizden gerçekten farklısın.Ne bileyim,böyle anlatamıyorum ama- Eskiden boş,amaçsız olduğunu düşünüyordum.Ama şimdi öyle düşünmüyorum,gerçekten boş bir insan değilsin." tarzı bir şeyler söyledi. Şimdi buraya geldim çünkü üstteki konuyla ilgili bir şeyleri bunlarla birleştireceğim.

Narinciğim,okuyorsan bu kısım senin nezdinde (öyle mi denir ki?) pek çok insana işte;

Belki fark etmedin ama bunu söylemen beni hiç şaşırtmadı.Çünkü fark ediyorum.İnsanlar ne düşündüklerini çoğu zaman gizleme veya maskeleme ihtiyacı duyuyorlar,sanki herkes herkesten hoşlanmak zorundaymış gibi.Buradan benden hoşlanmadığını çıkarmıyorum.Beni sevdiğini biliyorum.Demek istediğim;benden hoşlanmayan pek çok insan var ve benden hoşlanmadıklarını görebiliyorum.Beni küçümseyen insanlar da var ve ben bunu da görebiliyorum.Sadece- umurumda değil.

Bazı insanlar vardır ki -benim gözümde bir yerleri vardır- beni yanlış tanımalarına veya tanımamalarına katlanamam.Küçümsediklerini veya hoşlanmadıklarını sezdiğimde önyargılarını parçalamak için çabalarım.Genellikle de başarırım. "Cessie,ben senin böyle olduğunu hiç bilmiyordum.Ben seni" diye başlayan o kadar çok cümle duydum ki.Melek ile bile kişilik çatışması yaşadık resmen.Ama asıl mesele insanları olduğu gibi kabullenmek.Çok klişe biliyorum ama gerçekten öyle.

Hani senin hoşlanmadığın benim şu an ismini yazmak istemediğim çocuk var ya.Onun o tavırlarından ben de hoşlanmıyorum ama ona "Cono cono telefonla konuşması" şeklinde tanımladığımız olay çerçevesinden bakmamı engelleyen başka davranışları da var.Biliyorsun ki bunu seni yargılamak için söylemiyorum.Senin adına herkese anlattığım şeylere seninle konuştuğumuz bir şey üzerinden örnek veriyorum sadece.Ona geri dönersek,evet,öyle davranışları var.Ama aslında iyi bir insan.Ve iyi bir insan olmak gerçekten iyi bir şey. Bu herkes için geçerli,dışarıdan baktığında çok aptalca gelen hareketleri gölgede bırakacak pek çok iyi yön oluyor genelde.Öylece kabullenmek gerekiyor.

Beni de- ben de böyleyim işte. :)
Sandığınızdan çok daha sıradanım aslında.Cidden.

4 yorum:

  1. Bence hiç de sıradan değilsin üzme kendini küçük şeyler için :)

    YanıtlaSil
  2. çok üzülüyorum halime.
    eskiden başarılı bir öğrenciydim.böyle olunca diğerlerinin de benim de benden yüksek beklentilerim var(dı).
    zorlanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. sesiii. ama sen biraz zor günler geçiriyorsun. ve sen bilmiyosun belki ama çook duyarlısın, çok hassassın. bu nedenle anlaşılman kolay değil. ve evet tabii ki, arkadaşlarının gördüğü dışında da bir sen bir iç dünyan var ve çok zengin bu dünya. hepimiz sıradanız ana bazıları daha da sıradandır. sen onlardan değilsin ki. duyarlılığın üzülmene yol açıyor. ama boşver duyarsızlık daha kötü.
    :)

    YanıtlaSil
  4. :)
    evet biraz sıkıntılı geçiyor günlerim.
    ama üstesinden gelinir bir şekilde.
    çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;