12 Aralık 2011 Pazartesi

Heatçoooo!

Ay ay,daha iyileşemedim. -.- Hem de yarın biyoloji yazılım var.Hem de bu gün ingilizce yazılım ve altıda sınavım vardı.Öksüre tıksıra inanılmaz baştansavma yaptım soruları.Dolayısıyla kötü bir sonuç bekliyorum.Erken de çıktım,cevap anahtarını da bekleyemedim soğukta -.-

Bir de ben montumun cebinde peçete var sanıyordum ama yokmuş,gözetmen kız imdadıma yetişmeseydi -dikkat burada iğrençleşiyorum-gözyaşı kıvamında akan -benim öyle olur,balgam da çıkaramam ben- sümükümle kaplanacaktı tüm kitapçık.Ayrıca burnum kıpkırmızı oldu acıyor.Oysa o benim en sevdiğim burnum! Gerçi başka bir burnum yok ama birkaç tane daha burnum olsaydı da eminim ki en çok onu severdim. -.- Haline çok üzülüyorum.Bir de başım ağrıyor.

Ayrıca dün ben baya bunalımlı mıydım neydim bilmiyorum ama bu gün daha iyiceyim.Arkadaşlar olmasa ergenlikten gebereceğim.Cidden.

Ben geçenlerde kendime dedim ki "Cessie,insan düşmanını dostunu tanıdığından bile daha iyi tanımalı.Dost dediğin mesela sana zarar vermez.Veriyorsa düşmandır.Düşmansa da al bak! İyi tanıyamamışsın dost sanmışsın demektir! Yine mal olan sensin." Ve böylece kendime dikkat eksikliğiyle ilgili makul kalınlıkta bir kitap aldım.Baya da bir okudum,zaten ondan zırvalıyordum dün "Beynim düzgün olsaydı" falan diye.Neyse işte bilinçlenmek ve bilinçlendirmek lazım. Bununla ilgili bir şey yazacaktım ama ne yazacağımı unuttum.Neyse zaten kitabı bitirince yazacağım.

Ha bir de yeni animeye başladım sonunda! Söylemiş miydim? Hatırlamıyorum.Bir ara onunla ilgili de yazacağım.Bir de burnum aktı,peçete bulayım bence ben.


4 yorum:

  1. ay ay geçmiş olsun bol anime izlemeler :)

    YanıtlaSil
  2. allam sende nefis bir kara mizah var. valla bak türünün tek örneğisin.
    bi de geçmiş olsun.
    :)

    YanıtlaSil
  3. aslında ben kara mizahın ne olduğunu bilmiyorum ve araştıracağım :/

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;