15 Aralık 2011 Perşembe

hepi börtdey tu mii

Ben bu gün çok neşeliyim.Ama sebebi doğum günüm olması değil.Çünkü doğum günlerini sevmem.Saçma ve gereksiz bulurum.Ama doğum günü hediyeleri saçma ve gereksiz değillerdir tabiiki!

Peki neden neşeliyim? Neşeliyim çünkü kimya yazılım beklediğimden iyi geçti.Bir de yarınki fizik yazılısına çalıştım! Kendimle gurur duyuyorum ve evet,doğum günüm her defasında yazılı haftasına denk geliyor. -.-

Onun haricinde Ebru ve Aybatu bana browni almış doğum günü brownisi,onları yerim.Ebru ve Aybatu'yu yani.Yoksa brownileri yedim zaten! Annem de sevdiğim yemekleri yapmış.İnsanlarla sarıldık öpüştük.Teyzem bana para verdi,giysi alırsa sevinmezmişim,ne severim bilememiş."Hiç merak etme teyzoş senin adına mükemmel bir hediye seçerim ben kendime." dedim ve büyük ihtimalle Edip Cansever'in şiir kitabını alacağım *.* Bence de mükemmel bir seçim! Eminim görünce çok beğenirim!

5 yorum:

  1. doğum günüsü brownisi kadar güzel bi şey olamaz :)

    YanıtlaSil
  2. doğum günün kutlu , mutlu olsun ^^ nice güzel yıllara:)

    YanıtlaSil
  3. Mia;ivit,keyifle yedim :D

    Outlet;teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  4. edip en sevdiğim ve tek kıskandığım şair. al al.
    :)
    önemli bi mimin var bende.
    :)

    hep neşeli ol ki.
    :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim deep :)

    evet aldım edip'i.

    mimi sonra yapacağım,bu ruh haliyle yapacak olursam 12 maddeye de "mayalar haklı çıksın" yazacağım yoksa.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;