6 Aralık 2011 Salı

İç Döküntüsü -.-

Temsili bizim sınıf *.*
  • Haftaya hızlı bir giriş yaptık.Pazartesi pazartesi nahoş olaylar oldu ve bu tüm sınıfın huzurunu kaçırdı.Alev Hoca ile Tamer arasında çıkan gereksiz ve saçma tartışma bu ne lan yedi otuz haberleri gibi oldu o.O Neyse demek istediğim Alev Hoca candır.Çok çok iyidir.Ama Tamer de kötü değildir.Sorun şu ki Tamer iyi de değildir.Çok öfkelidir,kendini ifade etme biçmi yanlıştır vs.vs.vs. Ama bu gün sadece Alev Hoca'ya değil hepimize ayıp etti.

    Daha sonra alakasız bir gerginlik daha oldu ve Alev Hoca bu durumdan kendisini sorumlu tuttu.Çok üzüldü kadın.Biz -onu seven kesim ki sınıfın %98'ine falan tekabül ediyor- de çok kötü olduk.Yani o öyle bir insan ki üzülmemeli. Tüm olumsuzluklardan hayat onu soyutlamalı,o derece.
  • Bunun dışında Huriye Hoca'cığıma sevgilerimi (!) gönderiyorum.Kendileri faranjit oldukları halde bahçede hazır bulunmamızı istediler.Biz yine hela köşelerinde üstümüzü değiştirdik ve bahçeye indik ama o gelmedi.Sanıyorum fikir değiştirdi.Yukarı çıkabileceğimizi söyledi.Ve böylelikle biz yine hela köşelerinde üzerimizi değiştirip sınıfta test çözdük.
  • Test demişken,işlem yapabilsem matematiği fulleyeceğim.O derece yani. Anlamada,çözüm üretmede sorun yok amaaaaaaaaaaaa o işlemleri sonuna kadar sorunsuz bir biçimde YAPAMIYORUM!Kafayı yiyeceğim yia. -.- 3 ile 5'i çarpar 12 derim,yok efendim - ' yi unuturum -.-' Moralim bozuluyor ama pes etmedim! 
  • Sonunda ve sonunda mezun sivitlerimiz (EVET SİVİT! OKUDUĞUM GİBİ YAZARIM BEN) geldi.Annem "Hiç güzel değil,bu ne böyle ala inek gibi olacaksınız" dese de (-.-) biz çok sevdik.Yeşil böyle.Sırtında "DGAL 2012 Mezunları" yazıyor. Bir de Hamza "Cessie sana çok yakıştı bu." dedi çok sevindim ehe :D
  • Bizim kantinde BÖĞÜRTLENLİ ÇAY satılmaya başlanmış. *.* Körümdük (Ethem yani :D ) "Yarın alıcam börtlenli çayını." dedi ^^ Alsın.Böğürtlenli çay candır.
  • Bakayım bakayıııım... Hımm,başka bir şey yok sanırım.Evet muhtemelen yok. 
  • Aaa hayır varmış.Ben bütün gün içimden şu şarkıyı mırıldandım.
    İyi geceler ^^

4 yorum:

  1. sen işlemi tamamlayamıyomuşsun ben 1460ı 8 e bölüp 1757 buldum geçen akşam cessie. bence haline şükret :D

    YanıtlaSil
  2. ahahaha :D
    ettim evet :D şu an ettim :D

    YanıtlaSil
  3. sivitler pek hoş bence de.
    sen çok güldürükçü yazmaya başladın.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;