27 Aralık 2011 Salı

karman karışık yazı *.* (Cessie sahalara döndü,vehööv)

Pazar sabahı uyumadan önceki bakış açım şu şekildi   î
İnanılmaz boktan bir hafta sonu geçirdim. Dershanem olmamasına rağmen kötüydü.Ne kadar mutsuzdum varın siz hesap edin. Neyse ki hayatımda Ebru insanı vardı. Kendi tabiriyle "İçine doğmuş gibi" pazar pazar beni aradı dershanede olmasına rağmen.Benim de sesim biraz kötü çıkmış olacak ki "Ebru bize gelsene çıkınca" cümlesini ikiletmedi "Tamam ben çıkınca direkt size gelirim." dedi.Sonra da bütün gün ağlaştık ve bana zorla çikolata yedirdi :D Endorfine ihtiyacım varmış.Ve müzik dinledik.İyi ki vardı eğer o gelmemiş olsaydı kafayı yerdim ben.Sonra yakın bir arkadaşa sahip olmak gibi bir umudumun nasıl kalmadığı ve beklenmedik bir anda yakın bir arkadaşa nasıl sahip oluverdiğimi düşündüm.

Pazartesi sabahı da öğrendim ki bir küçük yanlış anlaşılma yaşanmış.YANİ BEN İKİ GÜNÜMÜ BOŞUNA DEPRESYON STAYLA GEÇİRMİŞİM!!! -.-  (Allam,hak mı bu? Tabi,yine cevap yok.Susarsın öyle -.-)

Bir de Leon'u izledim ben *.* Melek istediği için indirmiştim,dershane de olmayınca hafta sonu aradan çıkarıverdim. Galiba Gary Oldman'a tapıyorum.Ayrıca o Mathilda nasıl bir güzellik?! *.* İşte olmak istediğim insan tipi,çelimsiz,mini mini *.* Ya ben?! Resmen İRİYİM!!! (Bir ara üşenmeyip filmden replikler de seçiciğm fotoğraflarla harmanlıyciğm.Heyecanla bekleyin! o.O )

 Şu güzelliğe bir bakın yea *.* 
Kıyamam *.*

Ve bu benim en sevdiğim düşünce "Dünyadaki her insanın,istisnasız her insanın sevdiği bir şeyler vardır mutlaka.Bize ne kadar katı,ruhsuz veya acımasız görünürse görünsün."

DİKKAT SPOILER!
YAZMASAMOLMAZDI!!!

Ben büyüdüm Leon.
Artık yaşlanıyorum.
Benim içinse tam tersi geçerli.
Yeterince yaşlıyım. 
Olgunlaşmak için zamana ihtiyacım var. 

Bunlar da içimi titretenler *.*




Bir de tüm bunların haricinde yüzümü gülümseten şeyler oldu.Dergi toplantısı yapmamız -uzun bir aradan sonra- beni çok mutlu etti. Ve yılbaşını düşünmek moral kaynağı *.* Bol çatlamış mısırlı ve dedikodulu geçsin ve eğlenelim çok *.* 

Ayrıca Narin'ciğim bana hediye almış. Hemen sağda gördüğünüz kitap. Tabii din kültürü dersinde "Hocam,Allah neden geyleri sevmiyor?" diye ortalara atılınca insanlarda böyle çağrışımlara sebep oluyorum haliyle.Kitabı görünce aklına gelmişim.Ama ben çok sevindim.Çünkü bu benim ilgi duyduğum bir konu.İlgi duymak derken kastettiğim hemcinslerime ilgi duymak değil.Hemcinslerine ilgi duyan insanlara ilgi duymak,yaşantılarına,bakış açılarına vs. O yüzden gerçekten çok mutlu oldum.Buralardan kendisine teşekkür ediyorum. 
Kafamın karman çorman olmadığı,moralimin düzgün olduğu bir gün ona yazacağım,ona ithafen bir yazı veya ona hitaben bir yazı.Şu an için bilemiyorum ve batırmamak için kalkışmıyorum.Biraz durulayım O:) sonra şeederiz.

Bunun da dışında sınıfımız komik diyaloglara sahne oluyor. Mesela bu gün biyoloji dersinde şu şekil bir konuşma geçti: 

Hamza: Hocam solucanlar ters gidebiliyor mu? 
Atıl Hoca: Hayır-
Görkem -atılarak- : Solucanlar ters peristaltik hareketler yapamaz.Bunlar hep bilgi. ^^
İlyas: Hocam bence gidebilirler,solucanların yürürken bazen kafası arkasından çıkıyor.

Bir de Aybatu-Seda-Bahar'ın yılbaşı planları vardı ki baya gülmüştük ama onları şimdi toparlayıp yazamıyorum.Mia'nın ablasının söylediklerini telefonuna kaydetmesi gibi ben de bir köşeye not etmeliydim sanırım.Neyse artık,kısmetse bir dahakine inşallah.

6 yorum:

  1. ayy cessie!
    durduk yere leon'ı özlettin bana of off

    hayat hep böyle zor mudur leon.

    bayılırım!

    YanıtlaSil
  2. Mia;durunamıyorum!
    Benim sorunum bu bence :D

    YanıtlaSil
  3. ama anlamadım ki neden kötüydü haftasonu. aramız düzelsin dediğin kişi mi. öğrenci mi öğretmen mi.

    leon matilda. kült film.
    :)
    hadi ama yeni yıl geliyo artık iyi ol.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;