11 Aralık 2011 Pazar

Kelime Mimi

Yerli yersiz gelen misafirden nefret ediyorum ! Eve bir geldim kapıyı teyzem açtı,üç adım ilerisinde de tanımadığım bir kadın! Annemle teyzem hemen üzerime atladılar ama "Eööö ben hastayım o yüzden bence hiç öpüşmeyelim" diyerek kurtuldum ellerinden.Annem "X Teyze'ye de hoşgeldin de kızım" dediğinde kadının verdiği tepki şu oldu "Aman aman,hastaymış zaten.Hoşbulduk kızım hoşbulduk.Görmeyeli de büyümüşsün,zayıflamışsın da." Ve dönüp oturma odasına girdi.o.O Tüm bunlar 10 saniyeden az bir sürede gerçekleşti! Ben de sinir içinde kendimi odama attım! Oysa ben eve gelip azıcık ağlarım diye düşünmüştüm,içim sıkılıyordu.Keşke otobüste ağlasaydım -.- rahatlardım.İnsan ağlaması gerektiğinde ağlamalı -.-

Neyse durum böyle olunca ben de anime izlemeye karar verdim.Ama önce Poly'nin beni de dahil ettiği mimi yapayım dedim ^^

Bu eğlenceli bir mime benziyor.Kurallar da şöyle:

1- Bir Türkçe sözlük ediniyoruz önce : )
2- Sonra sözlükten istediğimiz bir harfe geliyoruz.
3- O harfin ilk kelimesinden itibaren kelimelere bakıyoruz.
4- Hakkında konuşmak istediğimiz kelimeleri not ediyoruz. En az 5 kelime.
5- Sonra seçtiğimiz bu kelimeler hakkında yazıyoruz.
6- Sonra izleyicileri de oyunun içine katıyoruz. Nasıl mı ?
7- En sonda hangi harfle başladığı önemli değil; bir kelime ortaya atıyoruz ve izleyicilerin bu kelime ile ilgili yazıp, yazdıktan sonra da kendinden sonra gelecek yorumcuların devam edecekleri kelimeyi büyük harflerle belirtmelerini istiyoruz. Kelime dışında büyük harf kullanılmasa daha güzel olur.
8- Son olarak da 5 kişiyi mimliyoruz.
9- Kullandığınız harfi başlıkta yazmanızı öneririm. Çünkü ilerde başka bir harf ile yeniden bu mimi yanıtlamanız mümkün. 
Şimdi Poly bize PROMOSYON kelimesini bırakmış.Benim bu kelimeye verecek tek karşılığım var ki o da ANNEM'dir. O:) Şimdi P'den devam edip etmemem gerektiğini anlamadım.Ama her durumda ben kendi harfimi seçmek istiyorum.
Harf konusunda uzun uzun düşünmeye gerek yok,çocukluğumdan beri en sevdiğim harf D'dir.Sebebini de hiç bilmiyorum :/ Ama neyse.Ben D harfini didiklemek istiyorum.

Dağ Adamı: Servisteki böğürtük çocuk -.-
Dağınk: Ben (ehe O:))
Dâhice: Harry Potter'ın son filminde en çok kullanılan kelime herhalde ^^
Daktilo: Hasip Amca'nın vardı yanlış hatırlamıyorsam.Yoksa başka bir akrabanın mıydı? Neyse... Hep bir şeyler yazmak isterdim.Keşke izin isteseymişim,niye istemediysem.Tabii çocuktum o sıralar.
Dalga: Sesini dinlemek,kendisini izlemek... Dünyanın en huzur verici şeyi belki... Keşke şöyle deniz gören bir yerlerde yaşasaydım.
Dedektif: Gayet istemsiz bir şekilde akla gelenler; Şerlok Holms,Hercule Pairot,Bayan Mörpıl,Sir Arthur Connan Doyle ve Agatha Christie *.*
Değirmen: Milyonlarca çağrışımı var değirmenin.Aklaşmış saçlardan Keloğlan'a uzar gider.Ama özellikle değirmenden söz etme sebebim Bülent Ortaçgil'in "Değirmenler" şarkısı ve çok sevdiğim bir kitap kahramanı olan Don Kişot'u da anma isteğim ^^ 

Bir de Polly demiş ki;

Blogu olmayıp mime katılmak isteyenler de yorum vasıtasıyla katılabilecek. Onlara bi kelime bırakıcam ve o kelimeyle ilgili düşüncelerini yazacaklar. Sonra da kendilerinden sonraki yorumcuya bi kelime bırakcaklar. Böyle devam edip gitcek oyunumuz

Benim sizin için seçtiğim kelime de DEVE.

Mimlediklerim;
Mia
Deep
Çilek
Konuşma Baloncuğu
Luna

6 yorum:

  1. mim için teşekkür ederiim ve ben de harfimi kurayla seçicem :)

    YanıtlaSil
  2. o luna ben miyim bilmiyorum ama yazın eğlenceli olmuş Cessie'cim. :) Çok öpüyorum seni! ^^

    Luna.

    YanıtlaSil
  3. ağlayacakken çok sevimli bir yazı yazmışsın ama. don kişot. en sevdiğim kitap. :) annen-promosyon. kıkır kıkır. :) ya bu ne karmaşık bir mim böle. sağol yani. :)))) deve mi :)))

    YanıtlaSil
  4. ivit develeri çok severim ben.
    devem olsaydı adını hüseyin koyardım <3.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;