23 Aralık 2011 Cuma

Korunmadığın için teşekkürler baba/anne!

Yağmuru özlediysem "gök delindi" tabirini kullanırım,huysuzsam "Tanrı üzerimize işiyor" tabirini.Tüm gün Tanrı üzerimize işedi -.-

Bu gün  kendimi gerçekten çok yorgun hissediyorum.Sebebini anlayabilmiş değilim.Belki tüm hafta kafamı kurcalayan saçmalıklar dizisi belki sınıfın sürekli gergin oluşu belki de beynimin benden habersiz bir şekilde bir boklar yemesi,bilemiyorum.Sadece 3321645689706826415 sene uyuyabilirmişim gibi hissediyorum.

Ortalıklarda görünmediğim süre içinde hevesle çalıştığım fizik yazılısı bok gibi geçti.Canımı sıktılar.Kalbimi kırdılar sonra bir daha canımı sıktılar ve canımı sıkmaya devam ediyorlar.Sırf "kendisi" olduğu için bile isteye bu kadar üzülen tek insan benim herhalde.Yok hayatım boyunca böyle oldu da.

Ayrıca her şey çok saçma.Her şeyi abartıyorlar.Herkes kafayı yedi. Emine Hoca "Sınava son bir ay kala 'Ben sana o kalemi öyle tıkırdatma demedim mi?!' diye bağırıp sınıftan ağlayarak falan çıkan öğrenciler oluyor." demişti de baya gülmüştüm. :D Öf yia,ömrümüz boş işleri kovalamakla geçiyor.

Hem zaten çocuk bakıcısı olacağım ben,karar verdim. -.-
Tüm bu saçmalığı protesto ediyorum.
Ayrıca ben sirk fotoğrafçısı olmak istiyorum,doktor olmak istemiyorum ki! -.-
Gerçeklikle isteklerimin bu derece farklı olması cidden çok acı.Cidden ama.Ciddi olduğum konusunda ciddiyim. -.-

4 yorum:

  1. başlık çok yaratıcı ama.
    cidden senin gibi yazan yok ama ciddi olduğumda ciddiyim.
    :)

    YanıtlaSil
  2. başlık da yazı da çok hoş:)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;