30 Aralık 2011 Cuma

nerede kalmıştık?

temsili ben olayım bari...
  • Öncelikle ben iyiyim.Biraz uykusuzum,fazlaca üşüdüm bu gün,gözlerim de acıyor ama psikolojime bakacak olursa sürünmüyor yerlerde.Biraz moralim bozuk sadece sınavda yaptığım dikkatsizlikler yüzünden.Ama deneme aldım kendime,evde kendimi sınava sokucam sürekli,o meseleyi halledeceğim.
  • Bu gün Mehmet Hoca törende beni çıkarttı bayrağın yanına.Düzgün öğrenciymişim meğersem o.O Şaşkınım.
  • Bu gün annem inanılmaz güzel bir pilav yapmış çatlayacağım *.*
  • Bir de sınıf çok boğuyor beni.Her gün bir gerginlik,sadece kendi içimizde değil,hocalarla da sorun yaşıyoruz.Her gün bir saçmalık,bilmiyorum höyf.Şu sene bir bitseydi hayırlısıyla.
  • Tabii yarın Ayşe ve Ebru bize gelecek ve yılbaşını burçak yiyip dedikodu yaparak geçireceğiz *.* Sevindirici.
  • Ebru gelirken "anne sebzeli pilavı" da getirecekmiş *.* 
  • Babam da bize tatlı alacakmış *.* Kadayıf ama en sevdiğimden *.* Dondurma bir de *.* 
  • Bir de annem başımın etini yedi "Size ne yemek yapayım?" diye -.- 
  • Bir de bu da iyi cuma akşamları şarkımız *.*

3 yorum:

  1. vay vay düzgün öğrenci seni :)

    YanıtlaSil
  2. valla ben de şaşkınım :D

    YanıtlaSil
  3. ne eğlenceli plan bu.
    umarım saatlerce dedikodu yapmışsınızdır.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;