4 Aralık 2011 Pazar

Ödül Şeysi

  •  Deep bana bir ödül layık görmüş veya beni bir ödüle layık görmüş.Cümleyi düzgün kuramadım sonra silip düzeltmeye üşendim,oralara takılmayın. :D

    Sevimli, neşeli, komik, sevgi dolu blogçu Essu yurtdışından sempatik bir ödül almış. Onu izleyen yabancı arkadaşı Kayleigh ona "The Versatile Blogger" (Çok Yönlü Blogger) ödülü vermiş. Essu'nun ilk ödülüymüş bu ve çok sevinmiş. Gerçekten de çok sıcak bir davranış Kayleigh'in davranışı. Ve Essu da çok sıcak, şeker gibi bir ödül yazısı yazmış.

    Ödülün kuralları.

    1. Ödülü bize veren kişiye teşekkür ediyoruz ve blogunun linkini veriyoruz.

    Essu, on blogçu arkadaşına bu ödülü vermiş. Teşekkür ediyorum. Linki:
    http://essus.blogspot.com/

    2. Hakkımızda 7 gerçek paylaşıyoruz:
    3.Sevdiğiniz 10 blogcuya bu ödülü verin.
    demiş.Ben adam gibi açıklayamayacağım için onun blogundan kopyalayıp yapıştırıverdim. O:)

    Bu benim de ilk ödülüm oldu.Çok sevindim! Teşekkür ederim Deep!

    (Deep'in bloguna da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz )

    Şimdi,ikinci kurala gelecek olursak;

    1. Blog yazmaya ne zaman başladığımı bilmemekle birlikte bir seneyi geçti sanırım.
    2. Yazmaya yeniden başladığımda yazdıklarımın okunmasından inanılmaz rahatsız oluyordum ve bunu "Beynime tecavüz ediyorlar gibi geliyor  -.- " şeklinde tanımlamıştım.
    3. Eskiden turşuyu çok severdim ama artık biber turşusu haricinde turşu yiyemiyorum. 
    4. Takıntı sahibiyim.
    5. Doyumsuz bir yapım var.
    6. Geometriyi matematikten daha çok seviyorum.
    7. Eğer bir tanrının çocuğu olsaydım -Percy Jackson serisindeki gibi- o kesinlikle Athena olurdu.

    Son olarak ben bu ödülü kabul ederlerse
    • Sestod'a
    • Gökan'a
    • Ne zaman görsem "geceyi yutaaan gündüüüz yüzlü kıız ... " diye zihnimin gerilerinde bir şarkının başlamasına sebep olan Çilek'ime
    • Blogger'ın olmazsa olmazı Mia'ya
    • Yine Blogger'ın olmazsa olmazı Missbone'a
    • Ödülü iade etmiş sayılmayacaksam Deep'e
    • Nicedir -okul dolayısıyla- yazamayan J.J.'e 
    • Ve tabii ki Luna'ya vermek istiyorum.

10 yorum:

  1. büyük teşekkürlerimi sunuyorum efenim.

    mime karşı tutumum değişmedi ve bunu mim olarak aldılıyo beynim.
    beceremiyorum bu işleri :D

    YanıtlaSil
  2. Benimki de öyle algıladığından mim kategorisine şeettim :D

    Tamam yia biliyoruz seni. ^^

    YanıtlaSil
  3. bence de geometri matematikten daha güzel ve de çook teşekkür ederim ne güzel söylemişsin utandım adeta! :*

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Cessie, 've tabii ki', kısmını çok sevdim. ^^ En çok bana gelmiş gibi özel hissettim nedense. ^^ Öyle hissetmek istediğim içindir muhtemelen. :) Sınavlarım var malum, belki duymuşsundur. Onları bi atlatıyım önümüzdeki hafta sonu, hemen yazıcam. ^^

    Tabii ki, çooook sevgiler Balıkcığımmmaaa

    Luna.

    YanıtlaSil
  5. alla alla yani bu sana verdiğim ilk ödül mü. tuhaf vermiş olmalıyım.
    bi kontrol etsene.
    :)

    açıklamaların komiiik bence.
    :)

    bigün ödül olursa yine, biliyorsun bence en aktif blogçusun.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Luna;yazdığın gibi okuyacağım.

    Deep;ilk gibi hatırlıyorum :/ Değil mi? Kontrol edeyim.

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederiim, çok mutlu olduum :)
    okul dolayısıyla yazamıyorum evet ama vakit buldukça takip etmeye çalışıyorum :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;