19 Aralık 2011 Pazartesi

Paçamı hastalıktan kurtaramadım! Cumartesi gününden beri midem bulanıyordu akşama doğru geçti.Bundan sonra midem bulandığında Ayşe'ye sarılacağım,ona sarıldıktan sonra geçti.Ve bir daha asla içli köfte yemeyeceğim çünkü onu yedikten sonra başladı!

Pazar sabahı kahvaltı yapmadım ve bu gün eve gelene kadar pazar öğlen yediğim poaça ve pastayla idare ettim!
ÇÜNKÜ KUSMAKTAN ÇOK KORKUYORUM! Mideme bir şey girmezse çıkması gibi bir problem de kalmaz ortada diye düşündüm.Şimdi mide bulantımın geçtiğine kanaat getirince de biraz çorba içtim.

Bütün bunlar yetmez gibi bir de başka gerginlikler peşimi bırakmadı.Sınav olayına girmiyorum bile! Üstüne üstlük bu gün beden dersinde parmağımı incittim.Şişme morarma tarzı bir şey yok ama sızım sızım sızlıyor.Her şey belirsiz,kafam karışık...

8 yorum:

  1. Balık arkadaşım , miden bulanıyor ve gene bulacak endişesiyle yemek yemiyorsun ya.

    Aslında hiç iyi yapmıyorsun.

    Niye biliyormusun. Eğer miden bulanıyorsa demekki vucudun ve miden buna tepki veriyor demektir.

    Mide bulantısı tıp dilince midenin siğortası demektir. İnsan hasta olunca kusmadığında korkamalı. Kusmakatan değil.

    Yiyerek midenin ne gibi şeyleri hastalık dönemin de kabul etmiyor bunu en iyi sen analiz edebilirsin.

    Haşlanmış patates ye.

    YanıtlaSil
  2. ama çok korkuyorum kusmaktan *.*
    çorba içtim,geçti zaten.

    YanıtlaSil
  3. Dr tavsiyesi dinle.joe

    YanıtlaSil
  4. tamam yia :D
    doyurdum karnımı *.*

    YanıtlaSil
  5. hadi artık bu kış geçsin sesiiii. dayan biras. geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. sen bayağ seviyon house'ı.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;