4 Aralık 2011 Pazar

Saç Şeysi

Sonunda kuaföre gitmeyi başardım!
Saçlarım öyle berbat durumdaydı ki onlara "kırık" demek gerçekten ama gerçekten yalan söylemek olurdu.Onlar resmen keçeleşmiş/süpürgeleşmişlerdi.
O derece bir bakımzıslık,o derece bir rezaletti yani.

Bu gün dershaneden gelir gelmez "Anne,cüzdanını al gidiyoruz.Artık yeter!" dedim yarı gözü dönmüş bir vaziyette.Annem de "Dur bir,yemeğimizi yiyelim gideriz." dedi.Sonuç olarak yemeğimizi yiyip gittik.

Saçım aşağu yukarı şu resimdeki kızın saçı gibi oldu.Ama arka kısımları biraz daha uzun,milimetrik bir biraz ama ossun.Bir de şu kakül mü kahkül mü perçem mi artık ne karın ağrısıysa o yok bende."Şimdi bu uzar,ben gidip onu kısalttırmaya üşenirim,iyice uzayana kadar da iğrenç görünür,ben bu işlere bulaşmayayım." dedim kendime ve bulaşmadım. Oysa severim.

Onun haricinde saçımı kesen adam -ki halk arasında kuaför diye bilinen kişiler işte onlardır- bize ayak üstü hayat hikâyesini anlattı.Yeni evliymiş,annesiyle altlı-üstlü oturuyorlarmış,kardeşleri varmış,orayı satın almak istiyormuş falan filan falan filan... Ama her nasıl olduysa içimden ona ukalalık yapmak gelmedi,sustum oturdum.Annemle muhabbet ettiler.

Bir de her saç kestirmeye gidişimde karşı karşıya kaldığım soru var ki sizinle paylaşmak isterim : "Buraya ne oldu?" (başımdaki minik kelliği kasteder) "Doğduğumdan beri var o." "Ha,ben de saçkıran mı diye düşündüm de."

Buradan yeryüzündeki tüm kuaförlere sesleniyorum,o bir doğum izi.O minik kellik bebekliğimden beri benimle.Artık çok içli dışlıyız.Onu seviyorum,çünkü kapatılamayacak abuk bir yerde değil,saçlarımla kapatabiliyorum.Görünse de umursamıyorum,benimsedim.Saçkıran falan değil,aklınızda bulunsun.


7 yorum:

  1. ya benim de gitmem lazım ama korkuyorum kısa kesicekler diye :( hem kakülden iyice soğudum onan iyi ki kestirmemişsin :)

    YanıtlaSil
  2. kakül yaptırmadığım iyi olmuş vala. bende var. kısalttırmaya üşendiğimden gözlerime falan giriyo sinir oluyorum

    YanıtlaSil
  3. Mia;çünkü onlarda AZ kavramı yok! korkmakta haklısın ben de korkuyordum ama topladım cesaretimi gittim.Yine "şu kadar alıcam" diyip gösterdiğinin 3 katı kısalttı mı? evet.Ama olsun.

    Poly;seni özlemişim resmen çünkü hiç görmüyorum ve blogunu kaybettim! o.O

    başıma geleceği bildiğimden uzak durdum ben ehe :D

    YanıtlaSil
  4. Yazının kalbi şurada bence '"Anne,cüzdanını al gidiyoruz.Artık yeter!" dedim yarı gözü dönmüş bir vaziyette.Annem de "Dur bir,yemeğimizi yiyelim gideriz." dedi.Sonuç olarak yemeğimizi yiyip gittik.'

    Annelerin her dediğini yaparız biz uslu kızlar! :)

    Kahkül kestirmemişsin iyi ki de balıkcım, çünkü çok sevsem de bu aralar herkeste var ve 'oyh baydı' dedirtiyor. :)

    Doğum izinden öpsün seni sevdiklerin,
    o özel yerden.
    Onlar da sevsinler orayı en az senin kadar. :)
    Ve hatta kuaförler de sevsinler.
    Ben sevdim zaten. ^^

    Sevgiyle,
    Luna.

    YanıtlaSil
  5. ben de seni özledim :) bi süre netten uzak durmaya çalışıyordum. hastalanınca diyetimi bozdum. sıkıntıdan kendimi nete attım. direk sana geldim ehe :D

    blogumu nası kaybettin ya :)

    YanıtlaSil
  6. sendeki şu kara mizah bence en güçlü yönün.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Luna;teşekkür ederim :D Bence de sevsinler,beni kelimle sevsinler.-.-

    Poly;hoşgeldin,hep gel.

    Deep; :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;