24 Aralık 2011 Cumartesi

Yeni Yıl Mimi

Deep ve Luna beni mimlemişti fi tarihinde,ben yeni dönebildim konuya O:) Mim konumuz yeni yıldan istediğimiz 12 şey.

Bu yılbaşını Ayşe ve Ebru ile geçiriyoruz,bize gelecekler.Annemleri de teyzemlere göndeririz belki *.* Bol patlamış mısırlı bol dedikodulu bir yılbaşı olur ^^ Güzel olur,hoş olur.

Geçen sene Ebru ve ben Tanrı ile konuşmuş,sırayla isteklerimizi sıralamıştık.Bu sene de bunu yapabiliriz :D Gerçi pek sallamadı ama olsun -.-

Şimdi gelelim isteklerime *.*

  1. Şu sınavın bir an önce bitmesini ve beni en mutlu edecek şekilde bitmesini istiyorum.
  2. Makul miktarda iç huzur istiyorum.
  3. E hazır söz açılmışken biraz da mutlu olmak istiyorum.
  4. Tüm aptallar ortalama zeka düzeyine erişsin istiyorum.
  5. Diğer öbür herkes için biraz daha empati kurabilme yetisi istiyorum.
  6. Artık üzerime olan,belimden düşmeyen,düğmelerini açmadan popomdan indiremediğim bir kot pantolon istiyorum! 
  7. Sabit Abi'min bebeğini artık bir görmek istiyorum! Çocuk askere gidecek ben onu göremeden yia -.-
  8. Ebru zenci bir erkekle evlensin ve -genetiğe de biraz aykırı ama- zenci kız bebekleri olsun istiyorum.Ama bu bu sene içinde olmasın,daha ileri bir tarihte olsun. 
  9. Bulanık çekmeyen,sağlam bir fotoğraf makinesi ve fotoğrafçılık kursu istiyorum mümkünse *.*
  10. Daha az hayal kırıklığı,daha fazla böğürtlenli çay istiyorum.
  11. Daha çok güldüğüm daha az ağladığım bir yıl geçirmek istiyorum.
  12. Son olarak aramız düzelsin istiyorum. -.- 
Çilek'i  mimlemek istiyorum yeri gelmişken. Evet,bunları istiyorum.


6 yorum:

  1. Böyle güzel dilekler olmasın da ne olsun :))

    Dilerim hepsi olsun.

    YanıtlaSil
  2. yılbaşı planı bence çok tatlı.
    aranız düzelsin peki.
    bence en önemlisi şu sınavdan kurtul hadi yılbaşından sonra son düzlüğe geliyon artık.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;