11 Aralık 2011 Pazar

Zaten kötüyüm,zaten ağlamaklıyım.Neden tüm dünya üzerime geliyor?! İzlediğim anime de yarım kaldı zaten! Ben çok kötü bir insan mıyım? Allah benim belamı mı versin yani?! Derdiniz ne şimdi?!

Akciğerlerim yine ödem mi yaptı nedir,kalbimi sıkıştırıyorlar.Veya bademciklerim şişip şişip boğazımı tıkadı.Çünkü NEFES ALAMIYORUM! -House'un bir hastası vardı dili şişip nefes almasını engellemişti o geldi aklıma.Neyse konumuz bu değil.-

Hiçbir şeyi doğru dürüst yapamıyorum.Hiçbir şey yapamıyorum.Adam gibi düşünmeyi bile beceremiyorum! Şuraya içimi dökmeye geldim kafamda kitaplardan cümleler,şiirlerden dizeler,filmlerden replikler uçuşup duruyor.

Hep "Keşke çok zeki olsaydım." diyordum ya,bunu söyleyeceğim aklıma gelmezdi ama "Keşke şu anda sahip olduğumdan daha düşük bir zekâya ama daha düzgün çalışan yönetim ve işlem belleği devrelerine sahip olsaydım." Yani kısacası -Erman abartıyorsun dese de- ya daha düzgün bir beyne sahip olsaydım ya da hiç olmasaydım.

7 yorum:

  1. "Hiçbir şeyi doğru dürüst yapamıyorum.Hiçbir şey yapamıyorum.Adam gibi düşünmeyi bile beceremiyorum! Şuraya içimi dökmeye geldim"

    kendimi gördüm.
    hiçbir şeyi doğru dürüst yapamıyorum. iç dökmeyi bile. neden? çünkü ailem blogumu okuyo, kötü bi şey yazamıyorum. başka bloglarım vardı rahat rahat yazdığım sıkıldım onlardan. burda da sadece iyi şeyler var. blogta yazdığığım eğlenceli şeylerin hepsine -afedersin- kafam girsin.

    neymiş efendim, blogum eğlenceliymiş. hayatımdan sadeye iyi yanları cımbızla çekip yazarsam tabi eğlenceli olur!
    sinirimi çıkarmak için eşyaları fırlattığımı yazmazsam, daha da ileri gidip başka canlılara zarar vermeyi düşündüğümü yazmazsam eğlenceli olmaması için bi sebep var mı?

    yıllardan beri 'ben ağlamam' mantığım yüzünden iç sıkıntımı boşaltamadığımı yazsam annem, babam, teyzem, halam daha sonra da bütün aile takır takır okucak, ondan sonra yok efendim niye böylesin sen.
    böyleyim çünkü daha ilkokul 1'e giden çocuğu psikoloğa götürdünüz zamanında! adam beynimin içine nasıl sıçtıysa babamdan korkuyorum bile demişim ki korkmazdım. bi daha gitmek istemiyorum öyle bi yere ve bu yüzden mutsuzluğumu göstermiyorum.

    evden 450 kilometre uzaktayken görmüyosunuz nasılsa beni, rahatım. ama eve döndüğümde kendi kendime konuşmamak için tutuyorum kendimi. bikaç kere yakaladınız ama espriye vurup geçiştirdim. durup dururken kendi kendime konuşuyorum ben siz bilmeseniz de.

    diş gıcırdatmama "stresten değil o yaa, musculus temporomandibularis..." falan diyip sizin anlamıcaanızı bildiğim kelimelerle saçma sapan açıklamalar yapıyorum.

    tırnaklarımı yerken bile bile yara yapıyorum bazen. değişik bi haz duyduğum zamanlar oldu bunu yaparken. yerken yanlışlıkla oldu diyince kimse bi şey anlamaz ne de olsa.



    biraz blogu pislettim ama çok rahatladım şu anda :D
    oh :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de geldim -kay yana gök!-
    Şimdi şöyle,
    Kaybettiğim yıların acısını beynimin kıvrımlarından çıkarıyorum. Ders çalışamıyorum böylece, sürekli onunla aynı şartlara sahiptik ama neden böyle oldu modundayım.
    Anne-baba beni mutlu etmek için pervane ama ben mutlu olmayı bile beceremiyorum. Ağlamayı da beceremiyorum.
    Zeka demişsin, ben de "keşke bu kişi kadar salak ve umursamaz olsaydım" diyorum.
    Bütün bunları kenara bıraktım sonra umut neden mutsuz, umut neden depresyonda, psikiyatriste gidiyorum, psikologlardan nefret ettiğim için. Kafam girsin son gittiğim psikologa.
    Psikiyatristim iyi adam ama o bile beni içinde bulunduğum durumdan kurtaramıyor. 6 yıl okudu adam, uzmanlık cabası 10 yıl. Ne yapmam gerektiğini soruyorum sürekli ama çıkış yolu yok. Adam da elinden geleni yapıyor mu acaba? Bilmiyorum, kimseye güvenemiyorum. Vesaire.
    Off Googhan GÖK! Lan dexter'dan sonra iyi geldi!
    Sağol Cessie en azından izin verdiğin için.

    YanıtlaSil
  3. güzin ablaya döndü cessie :D

    YanıtlaSil
  4. Oha o.O
    Tamam yea Caribou'yu birlikte kullanalım gidin dökün ne dökecekseniz,kıyamam lan :D Sonra "Cessie yazmış" diye şeedersiniz anlamaz kimseler hangisiniz siz yazdınız hangisini biz yazdık.Ciddiyim.
    O kadar içe atılmaz öyle olm ölürsünüz lan! Gerçi ondan kaçış yok her koşulda ölücez de... :/ neyse.

    Tyler abinin de deği gibi hepimiz aynı pisliğin lacivertleriymişiz meğersem.höm..

    YanıtlaSil
  5. ne bu yaaaaa yine kendine yüklenmişsin. sen fazlasıyla zekisin. ama hepimiz gibisin işte. onu akla dökmek zor ki. disiplin daha da zor. tam çok dersimiz işimiz varken kitaba dalarız, iş uydururuz.
    :) böleyiz.

    YanıtlaSil
  6. ne bileyim yea :/ öyle şoolmuştum.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;