29 Ocak 2012 Pazar

aslında mevzu o değil -.-

Fezbukta en sevmediğim insanlardan biri online olunca karikatür geldi aklıma.
O yüzden şeettim.
"Ne alaka ya?" demeyin açıklaması bu.


Bir kız bir çocuktan hoşlanabilir,tamam.Bunda bir sorun yok,bu normal hatta.Bir çocuktan iki kız da hoşlanabilir.Hatta hormonlarımızın esiri olduğumuz bu yaşlarda "hoşlaşılan çocuk modası" denen bir şey vardır.Mesela bir sınıftaki kızların neredeyse hepsi aynı çocuktan hoşlanıp acı çeker.Tüm bunlar doğal şeylerdir kabul ediyorum.Bu olaya dahil olamamak benim anormalliğim,onu da kabul ediyorum.Gördüğünüz gibi burada hiçbir sorun yok.İnsanların diğer insanlardan hoşlaşmasına karşı değilim.

Ama şöyle bir şey var ki,insanların kişiliksiz olmasına karşıyım.İnsanların aptal olmasına da karşıyım.Aptal ve kişiliksiz insanlara ise tahammülüm yok.

Ben hayatım boyunca bir insanı sevmenin nasıl "kriterleri" olduğunu anlayamadım.Bir keresinde demişti ki "Şayet ben ODTÜ'de okuyan bir kızla konuşuyor olsaydım heyecandan uyuyamazdım." Ben ODTÜ'de okuyan bir çocukla konuşuyor olsaydım bi' bok olmazdı.Ben berberde çıraklık yapan bir çocukla konuşuyor olsaydım da bi' bok olmazdı.Benim heyecanlanmam karşımdakinin eğitim durumuna değil kişiliğine bağlı aslında.Çünkü kişiliğimiz herşeyimiz.Ciddiyim.Kişiliğimiz biziz.

1984'teydi sanırım "Kafanın içindeki birkaç santimetrekare dışında hiçbir şey sana ait değil" tarzı bir cümle geçiyordu.Kafamın içindeki birkaç santimetrekareyi o kadar önemsiyorum ki sanırım,başka bir insan söz konusu olduğunda da kafasının içindeki birkaç santimetrekare dışında her şey önemsiz geliyor.Beni sadece kafamın içindeki birkaç santimetrekare ile değerlendirsinler istiyorum.

Kafasının içinde birkaç santimetrekare taşımayan insanlara katlanamıyorum bu sebeple.Yani Bayan Moron'un sırf o'nunla arkadaşım diye bana samimi davranmaya başlaması saçlarımı diken diken ediyor. "Nbr tatlımmm?" şeklinde en ufak bir paylaşımımız yokken vıcık bir samimiyet içine çekmesi bizi gerçekten tırnaklarıyla tahtayı gıcırdatmışcasına sinir bozucu geliyor! "O başkasından hoşlanıyor Bayan Moron" dememle birlikte selamın sabahın kesilmesi ve kendince (ki zaten kendi kendine gelin güvey olmuştu) sitemkar ayrılık sözleri falan paylaşmaya başlaması inanılmaz derecede katlanılmaz.

Burada kızdığım şey aptallık o.O
Benim kızdığım şey kişiliksizlik.Birinden hoşlanıyorsun diye onun arkadaşlarına veya -daha ileri gittiğimizi düşünürsek- ailesine yaranmak zorunda mısın yahu? Böyle birinden samimiyet beklenir mi?! Nasıl bir iticiliktir.

Hadi tamam,hepsinden caydım da senin farkında dahi olmayan,seni sevmeyen biri için bu yaltaklanmalara değer mi?! Kaldı ki ben beni seven biri yüzünden bile kişiliğimden ödün veremem.Bu nasıl bir özsaygı eksikliğidir?! Nasıl bir aptallıktır aklım almıyor.

Ebru bunun çok normal olduğunu,pek çok insanın böyle olduğunu ve Bayan Moron'a neden bu kadar sinirlendiğimi düşünmemi istediğini söyledi.Ben de düşündüm.

Evet pek çok insanın böyle olduğunu biliyorum.Benim bu derece sinirlenmemin sebebi yine kendi kibirim,anladım.Sürekli "Nasıl yahu?! Ne haddine?!" diyorum."Onu sevmek ne haddine? Benimle konuşmak ne haddine? Vaktimi almak ne haddine?Şuraya hakkında bir şeyler yazdırmayı başarabilmek ne haddine?" Ve hatta arkadaşıma bile kızıyorum arada içimden -hiç bir suçu olmadığı halde- yakınıma yöreme Bayan Moron'u -istemeden de olsa- soktuğu için.

İşte bu içinde boğulduğum kibir de benim en büyük eksikliğim sanırım.Ve değiştirmek için elimden geleni yapıyorum.Bu nedenledir ki insanlar sürekli "kendine haksızlık ediyorsun,kendini aşağılama" tarzı şeyler söylüyorlar.O kendimi aşağılamak değil ki,onu yapmasam popom gök yüzünde dolaşacağım.Yine bu nedenledir ki Bayan Moron'u silmiyor ve onunla arkadaş olma çabası içindeymişim gibi görünmekten çekinmiyorum.

Sanırım bir başka aptal da benim ha? :/

3 yorum:

  1. yok canım kendine öyle deme. resim süper ama :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  2. sen mi aptalsın deliii.
    :)
    sadece akıllısın.
    kibir de geçer gider.
    :)
    aptallarla konuşma senin de aptal olduğunu sanırlar, derler.
    :)

    YanıtlaSil
  3. hemera;Mizah olmazsa olmaz aslında.

    Deep;kibir de geçsin gitsin zaten. -.- Hoşlaşmıyorum ondan.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;