11 Ocak 2012 Çarşamba

  • Cuma gününden beri yağmur yağıyor buralarda.Sanırım cuma günü.Abartmış olabilirim,bilmiyorum.
  • Aslında yağmuru severim ben. *.*
  • Ama pazar günü saniyelerle otobüsü kaçırmak ve mal gibi yağmurun altında şemsiyeyle sap gibi dikilmek hayli sinir bozucuydu. Sınıfa girince İlyas Hoca ile şöyle bir konuşma geçti aramızda:
    -Günaydın hocam.
    -Günaydın.Nerdesin sen?
    -Dışarıda -.-
    -Çok net oldu bu.
    ...
    -Tanrı üzerimize işiyor. -.-
    -Öyleyse kar yağmasından iyidir yağmur yağması.En azından sadece işemiş olur.
    -Evet,mantık çerçevesinde düşünürsek öyle olsagerek.
  • Beni sevindiren tek şey beden dersi işlemeyişimizdi.
  • Oturup çalışıp girdiğim fizik yazılımın kötü geçmesi çok sinir bozucuydu.
  • Bu aralar feci bir şekilde baş ağrısı çekiyorum.
  • Dün yine kendimi "eşcinsellerde insandır" temalı bir tartışmanın içinde buldum.Hamza ve Melek ve buram buram mantık kokan yorumları sağ olsun.Artık bir arkadaşımın bu konuyla ilgili gerçekten sorun yaşadığını belirtmem üzerine kahkahalar atarak saçma sapan laf dokundurmaları sabrımı taşırdı ve -Tamam,Melek'i geçiyorum,onu bırak.Ama sen boş bir çocuk değilsin Hamza.
    -Evet.
    -O zaman neden kafa tasının içinde bir beyin yokmuş gibi davranıyorsun?! şeklinde bir konuşma yaşanmasına sebep oldu. -.- Bir ara çocuğa öyle bir bakmışım ki "Sadece zaman harcamaya değip değmeyeceğini anlamaya çalışıyordum" dediğimde "Surat ifadenden anlaşılıyordu." cevabını aldım.
  • Okuldan nefret ediyorum.Kendimi inanılmaz yalnız hissediyorum orada.Çoğu zaman bir çember var ve ben dışında kalmışım gibi geliyor.Bu gün Ebru'yla da konuştuk.Çok sıkıldım.Sınav muhabbetinden de çok sıkıldım.Gerçekten bitsin istiyorum,okul ruh emici gibi.
  • Bu gün Esin'e gittik.Baş ağrım için verdiği ilacı değiştirdi.Ona Benjamin'i gösterdim,çok güldü.Tansiyonumu ölçtürmemi istediğinde itiraz ettim."Hayır o insanları sevmiyorum -.-" dedim. "Tansiyon ölçen insanları mı?" dedi gülerek."Evet.Daha doğrusu hastahane personelini.Doktor olamayan kesimi.Hemşireler,temizlik görevlileri falan.Sanırım sizin mükemmel hayatlarınız olduğunu,tüm işi kendilerinin yaptığını ama parayı sizin götürdüğünüzü düşünüyorlar ve kompleksliler.Ayrıca suratsız ve mendeburlar.Bence onlara el atmalısınız.Grup terapisi falan yapabilirsiniz." dedim.Annem gözlerini koskocaman açarak "Kızım!" dedi ve ben de omuz silkip çıktım.Bence haklıydım.
  • Esin anneme benimle ilgili bir sorun olup olmadığını sordu.Annem de "Bu dikkatsizlik sorunu hep sürecek mi?" dedi.Bunun üzerine o da "Gerçekten,biz seninle her şeyi konuşuyoruz da bu dikkat sorununu konuşmuyoruz." dedi ve ben de kahkaha attım.Eh,oraya dikkat eksikliği yüzünden gittiğimi göz önünde bulundurursak normal bir tepkiydi bence.
  • Sonra annem "Esin Hanım,bu hep böyle sürecek mi-" derken atlayıp "Evet anne ölene kadar böyle sürecek.Benim beynim bozukmuş,bazı kimyasallar yavaş veya eksik salgılanıyormuş.Okudum ben hep bunları" dedim ve buna da güldüler.
  • Baş ağrım sürdüğü için baş ağrısı için kullandığım ilacı değiştirdi."Sormak istediğin bir şey var mı?" diye sorunca "Yeni ilaç ne renk?" dedim."Beyaz." dedi.Annem de "Rengi de mi önemli?" dedi."Aslına bakarsanız her şey biraz da estetik olmalı bence." diyince Esin bana hay verdi ve "Doğru söylüyor.İlaç içmek zaten pek sevilen bir durum değildir." dedi.Neyse işte böyle saçma bir görüşme daha yaptık.
  • Başım "kopsa da kurtulsam" denecek kadar ağrıyor.TAYYAR! BSG!
  • Bu da "ölmedim,yaşıyorum" sinyalleri veren bir yazı olsun böyle.
  • İyi geceler. *.*

4 yorum:

  1. ben okukda tanrı üzerimize işiyor desem bütün sınıf nefret dolu gözlerle bakardı sanırım. cesaret sıfır.
    biyoloji dersinde canlıların varoluş teorilerini inceliyoruz.

    +uzaydan sporlarla gelmişlerdir
    -peki sporları kim yarattı?

    +denizden karaya geçiş olmuştur
    -denizdeki canlıları kim yarattı?

    +yaratıcı tarafından yaratılmışlardır
    -...
    LAN HADİ SORSANA BUNA DA AYNI SORUYU!
    biraz götüm yese sorardım, o zamanlar pek sesimi çıkartmazdım aman sivrilik yapmayım diye.
    he tamam diğerlerini sormanıza bi şey demiyorum, soracaksınız tabi ama iş dine gelince doğrudur ağam doğrudur paşam moduna giriveriyounuz bi anda.
    sinir bastı. neyse.




    o eşcinsel sorunları hiç bitmez efenim hiç bitmez. hala bizim sınıfta eşcinlellerden korkan var yaa.
    ulan gerizekalı sen her gördüğün kızla cinsel ilişki kurmayı mı aklından geçiriyosun da karşındaki de senin hakkında öye şeyler geçirsin aklından?
    sinir bastı - 2




    o tansiyon ölçmek çok değişik bi şey. herkes ölçüyo, ben beceremedim :D
    okulda tansiyon ölçüyoruz, bende hiç ses gelmiyo. 13-8 diyip sallamıştım bi değer.
    hipotansif ya da hipertansif bi bireyse kötü hissederim kendimi, erken teşhis şansını elinden aldım resmen.

    YanıtlaSil
  2. tanrı üzerimize işiyor. çok güzel söz.

    baş ağrısı geçmiş olsun.
    ama okul arkadaşlarını seviyosun.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Gökan; bi süre sonra alışıyorlar.Bana alıştılar en azından artık :D

    Deep;evet,ayrı ayrı seviyorum,birlikteyken boktanlar.

    YanıtlaSil
  4. kimbra yazdım.
    :)

    umarım iyisin.
    sadece derslerin yoğunluğudur.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;