28 Ocak 2012 Cumartesi

Derslerle boğuşmaktan hayali gezegenime uğrayıp yavru filimle (Benjamin ama erkek değil) ilgilenemedim! Pazartesi gününden beri sabahın sekiz bıçığından akşamın altısına kadar dershanedeydim.Cuma da deneme sınavı vardı.Yine bir 20 netim dikkatsizlikten gitmiştir muhtemelen ama puanımı bir öncekine ile kıyaslarsak arttırmış bulunuyorum.Eh,umut vaadedici.

Dün sınavdan sonra Merve'lere gittik.Annesi bize ev kumpiri yaptı *.* Sobada biiir güzel pişirdi patatesleri tuz,biber,ketçap eşliğinde afiyetle mideye indirdik.Merve'nin annesinin çok akıllı bir kadın olduğunu düşündüm ve ben çok az kadının çok akıllı bir kadın olduğunu düşünürüm.Aslında bu erkekler için de geçerlidir.

Annem bana kazak örmeye başladı *.* Aslında o ipi şapka örmek için almış ama sonradan kazağa çevirdik.Durum böyle olunca ip takviyesi yapmak gerekti böylece benim yoğun çabalarım sonucunda sağ kolu yapmak için kırmızı,sol kolu yapmak için yeşil ip aldık! Gövdesi de sarı olcek,palyaço gibi dolaşacağım ortalıkta.Öyle saçma sapan giyinmeye bayılırım ben^^ Biterse şeederim,gösteririm size de.İki gündür kazağa seviniyorum,*hem sicacik hem yimşacik.

Sonra gaza geldim "Ben de örücem" diyerek ip aldırdım ama ehehe annemin başına kalır o bence.Bir de şimdi istediğim bölümün puanı düşük ya,kazanmama garanti gözüyle bakıyorlar.(OKS'de kaydırma yaptıktan sonra ben hiçbir şeye kesin gözüyle bakmıyorum,o gün bu gündür septisizm içinde boğuluyorum o ayrı.) O yüzden bana kalın,sıcak,kışlık şeyler alma hevesine düştüler,Ankara'ya gidiyorum ya gööya ^^ Neyse işte bu durumdan şikayetçi değilim şahsen ^^

Bir de gözüm ilerledi benim.Tahtayı okuyamıyordum.Bu gün Cüneyt'ciğime (göz doktorum) gittik.O da dünya göz'e taşınmış kendi muayenehanesinden.Bulamadık bir süre izini sonra ben ciddi ciddi göremeyince olayın vehametini anladılar da olayın üstüne düşüp randevu aldılar.

Orada bir minik kız vardı bir de oğlan vardı.İkisinin alakası yoktu,farklı ailelerin farklı çocukları yani :D İkisi de çok sevimliydi,sıra beklerken onları izledim.Sonra Cüneyt ile aramızda geçen konuşmayı yazmak istemiyorum.

Gözlüğümü bıraktık çarşıya gittik işte ip falan aldık.Sonra Kerim Amca bana para verdi kitap alırsın diye *.* Bunun üzerine annemi kitapçıya sürükledim.Kendime Kürk Mantolu Madonna ile (Deep'in sözünü ettiği) Toza Sor isimli iki kitap aldım.Beşe kadar oyalandık çünkü sevgili gözlüğüm beşte hazır olacaktı.Sonra gidip gözlüğümü aldık.

Gözlükçüden "Tanrım! Net görüyorum,net görüyorum!" diye haykırarak çıkınca annem dehşet içinde "Kızım!İnsanlar bakıyor" diyerek beni dürtükledi ve durağa doğru sürükledi.

Sonra dolmuşta Adana halkı ile bütünleştim,tek vücut olduk.Ve öyle sıcaktı,öyle terledim ki emin olun gerçekten toplu seks partisi yapıyor olsaydık o kadar terlemez ve bütünleşmezdik! Tekrar nefes alabiliyor olmaya şükrederek girdim eve.

Şimdi de annemi bekliyorum,mısır patlağı yaparsa şayet House izliyciğm *.*
Bu akşamı House akşamı ilan ettim.
Bir de bu şarkıyı size hediye ediyorum.

3 yorum:

  1. ha ha çok eğlenceli annatmışsın. valla keyfin yerinde. ev kumpiri. ilk kez duydum. miam. house fan oldun iyice. :) pop cornla herşey iyi gider zatan bi de.
    :)

    YanıtlaSil
  2. O kazaktan ben de istiyoruuuum! Kış gelince kedi gibi yünlere yumaklara koşuyoruz resmen benim ablam da atkı örüyor bi benim hevesim yok galiba:D ama o kazak çok müthiş bi şey olacak !

    YanıtlaSil
  3. Deep;gördüğün gibi okul olmayınca neşeli-sevecen-bıcır balık olabiliyorum.Benim yaşam sevincimi somuran-sömüren yegane şey okul! :D

    Çilek;bitmek üzere o kazak *.*
    Veririm sen de giyersin ehe :D

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;