8 Ocak 2012 Pazar

  • yağmuru sevmeyenleri kınıyorum.
  • sevildiğini anlayınca ağzımıza tüküren insan grubunu kınıyorum.
  • aptalları kınıyorum.
  • melankolikleri kınıyorum.
  • intihar etmek isteyip cesaret edemeyenleri kınıyorum.
  • kınadığım kişi/şeyleri kınamayanları kınıyorum.
  • birbirine dokunamayan insanları kınıyorum.
  • ilgisizliklerini kınıyorum.
  • metallica sevmeyenleri kınıyorum.
  • "kuş beyinli" söz öbeğini çıkaran zevzeği kınıyorum.
  • tenekeyi kınıyorum.
  • ergenleri küçümseyenleri kınıyorum.
  • kendini bir bok sanan herkesi kınıyorum.
  • evlilik programı yapan ve izleyen herkesi kınıyorum.
  • kitap okumayanları kınıyorum.
  • kitap okuyanları da kınıyorum.
  • bamya yemeyi sevenleri kınıyorum.
  • balık sevmeyenleri kınıyorum.
  • çıtkırıldımları kınıyorum.
  • yapay insanları kınıyorum.
  • anlayışsızları kınıyorum.
  • sıradanlığı somutlaştıran herkesi kınıyorum.
  • kendine ait düşünceleri olmayanları kınıyorum.
  • modayı kınıyorum.
  • sevdiğim şeylere yapışanları kınıyorum.
  • bana özenenleri kınıyorum.
  • gerzekleri kınıyorum.
  • tuhaf davrandığımı düşünenleri kınıyorum.
  • ukalaları kınıyorum.
  • kendini korumaktan aciz insanları kınıyorum.
  • bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyetini kınıyorum.
  • kişiliksizliğini nezaket arkasına gizlemeye çalışanları kınıyorum.
  • bana karışanları kınıyorum.
  • beni görmezden gelenleri kınıyorum.
  • saygı duymanın ne olduğunu bilmeyenleri kınıyorum.
  • rolünü büyütmeye çalışan zavallıları kınıyorum.
  • yalnızlığı kınıyorum.
  • düşünmeyi kınıyorum.
  • düşünüyorum havasında dolaşan insanları kınıyorum.
  • televizyon izleyenleri kınıyorum.
  • televizyon programlarını kınıyorum.
  • emir ile ferihayı dilinden düşürmeyenleri kınıyorum.
  • hayvan beslemeyenleri kınıyorum.
  • koleksiyon yapmayanları kınıyorum.
  • matematiği iyi olanları kınıyorum.
  • dershaneyi komple kınıyorum.
  • sümerbank şoförlerini kınıyorum.
  • yere çöp atanları kınıyorum.
  • lidyalıları kınıyorum.
  • beceriksizleri kınıyorum.
  • bi boka yaramayan insanları kınıyorum.
  • yol çalışması yapılmasını kınıyorum.
  • çocuk yapanları kınıyorum.
  • evlenenleri kınıyorum.
  • umut besleyenleri kınıyorum.
  • umutsuz takılanları da kınıyorum.
  • kompleksli insanları kınıyorum.
  • ugg üreticilerini kınıyorum.
  • yazılıdan 90 alıp üzülenleri kınıyorum.
  • kıskanç insanları kınıyorum.
  • bukowski okumayanları kınıyorum.
  • "boşver filmini izleriz" mantığına sahip olanları kınıyorum.
hepinizin ağzına tüküreyim -.-

6 yorum:

  1. Kınadılarının çoğunu ben de kınıyorum ama matematiği iyi olanları ve ugg bot üreticilerini ddaha bir ayrı kınıyorum..

    YanıtlaSil
  2. :D :D :D
    sevdim seni bozbek

    YanıtlaSil
  3. tamam hepsine katılıyorum.
    bamya severim ama.
    :)))

    seni kınıyan biri varsa söle ilk önce onu kınayım.
    :)

    YanıtlaSil
  4. kına deep.
    bi de beni üzenleri kına -.-

    YanıtlaSil
  5. seni üzenleri kesinlikle kınarım.
    ne olursa olsun bence her zaman sen haklısındır.

    YanıtlaSil
  6. ahaha :D
    yeni gördüm bunu :D
    seviyorum seni Deep <3

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;