1 Ocak 2012 Pazar

yeniyılyeniyılyeniyılyeniyıl bizlere kutlu oldu *.*

Yine kronolojik bir sıra izlemeye çalışacağım anlatırken.Çünkü çok karışacak yoksa. Cuma gününden başlıyoruz,tamam mı?

Cuma günü bizim deliler hoparlör getirip kendi çaplarında yılbaşı kutlaması yapmaya kalkıştılar.Benim pek oynayıp zıplamakla aram olmadığından oturdum onları izledim,bir de sıra tepelerinde fotoğraflama işi yaptım.Merveciğimin de morali bozuk bu aralar biraz,o da kaynaşmadı.Melek de sevmez zaten öyle şeyler.Büşra daha farklı-moral bozucu- sebeplerden dolayı uzak durdu.İşte oynayan kesim de kızdı bize,içimiz geçmiş öyle dediler.

burada da sırf Sezy'cik poz verdi diye *.* 

Sonra,cuma günü dershaneye gitmedim çünkü ders yok sanıyordum.Aslında hepimiz öyle sanıyorduk.O yüzden kimse gitmemiş,o yüzden ders falan olamadı.

Cumartesi dershane vardı,akşama kadar orada sızlandık "Ama bu gün yılbaşı yeaaa" diye.Son iki dersi blok yaptılar da erken çıktık.Sonraa Ebru ve Ayşe bize geldi.Aslında Ridade de geldi ama sonra o kalmak istemedi geri gitti.Keşke kalsaydı ama çekindi sanırım. :/

Temsili Ebru-Ayşe-Ben *.*
Sonra odama geçtik.Ayşe ve Ebru hediye almışlar bana *.* Onları da şaapcam şimdi.Bir de Ebru mükemmel anne pilavı getirdi,allam o nasıl bir pilavdı yea *.* Benim midem bu aralar saçmaladığı için akşam onlarla pek yiyemedim ama gece (2 falan gibi,belki daha erken de olabilir,bilemedim) acıkıp dadandım pilava.Evet bunu  yaptım *.*

Bir ara Ebru ile didiştik ve Ayşe biraz şooldu yavrum :D Ama neyse ki uzamadı da gecemizin boku çıkmadı.Konuştuk,yedik,içtik,güldük,zıpladık.Bilmiyorum,galiba çok eğlendik *.* Aslında Ayşe de kalacaktı ama anneannesi ile yatıyormuş o,onu yalnız bırakmak istemedi.Cenım yea *.*

Sonra Ebru bir ara Burak'la telefonda konuştu ve hemen çocuğa "Cessie'yle kavga ettik Bur,ama sonra barıştıık!" diye müjdeledi (!) O da (yirim) "Kesin Cessie haklıdır." gibi buram buram mantık kokan bir yanıt verdi ve Ebru kirli çamaşırlarını dökmekle tehdit etse de caymadı *.*

Bir ara da Akay'la konuştuk.O da "Yeni yıldan tek dileğim: 'ADAM OL EBRU'.Başka bir şey istemiyorum" diyerek güldürdü bizi.Sonra bir ara fotoğraf falan çekme olaylarına girdik ve saatin farkına varmadık.Benim de tuvaletim gelmişti ve geldiğimde "Cessie,yeni yıla girmişiz!" dediler."Oha ya! Ne yani şimdi ben yeni yıla HELADA MI GİRDİM?!" diye haykırdım ve bunun üzerine onun sayılmayacağına karar verip 10'dan geriye doğru sayarak kendi yılbaşına giriş zamanımızı kendimiz belirledik.O bizim yılbaşımız,istediğimiz gibi gireriz!

Bir de böyle olunca kendimi çok POPİ HİSSETTİM (!) ben ^^

Bunu bana Ayşe hediye etti.
İsmi de Ayşe *.* 
Seneye üniversiteye gidersem çalışma masamda duracak.Şimdi buradaki çalışma masamda duruyor.

Bunu da bana Ayşe hediye etti.
Hayatımda aldığım en güzel hediyeler bunlardı sanırım! 
Kitap yea,kitap! *.* 
Kimse bana kitap hediye etmeyi akıl etmiyor niyeyse -.- 

(Narin'ciğim,burada seni o kesimden ayrı tutuyorum.)

Bu da bana Ebru'nun hediyesi.
Seçerken Kardelen'den de yardım almış. *.* 
Buradan Kardelen'e de teşekkür etmek isterim tabiğ. 
Bir de bana evinde bulduğu tüm kitap ayraçlarını getirmiş! 
Çok mutlu oldum! 
Okumak için sabırsızlanıyorum! *.*

Bu da benim kendime "moral düzeltme hediyem"di.
Bir hafta falan oldu alalı ama ben yazamadım bir türlü.
İsmi Benjamin ama erkek değil.
Okula götürüyorum bir de her gün.Cebimde taşıyorum :D 

Sonra bir ara Ayşe'yi annesigil gelip aldı.Biz de Ebruyla müzik falan dinledik işte.Bir ara dişlerimizi fırçaladık,alttaki resim ona ithafen;

temsili ben ve Ebru.mavi olan benim *.*
Beş gibi yattık.Sabah 11'de "Uyaaan.Ya uyaan." diye bir vızıltılar işittim.Gözümü bir açtım,Ebru tepemde dikiliyor.Neymiş? Uyuyamamış! "Ebrubiyürügityea" dedimse de yanıma yattı ve beni uyutmadı! 997483261209143 kez falan üstümü açtı ve ben de bas bas bağırdım.ÇÜNKÜ ÜŞÜYORDUM!

Öğle yemeğine kaçan bir kahvaltıdan sonra film izlemeye karar verdik.Sonunda Stephen King'in -kitabı da olan- O'sunu izlemeye karar verdik.Çok güldüysek de çok sevdik.

Az önce de annesi geldi,aldı Ebru'yu.
Burada yağmur yağıyor şimdi.O kadar abur cubur yedim ama acıktım :/ 
Cesaret edebilip -üşümekten korkuyorum- girersem banyo yapacağım sonra da birşeyler yiyeceğim.
Çok güzeldi,hayatımda geçirdiğim en güzel yıl başısıydı *.*

İyi ki varlar yea *.*

6 yorum:

  1. Güzelmiş.

    Yeni yıl yeni yıl sana kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. bayildimm ya :) bend earkadaslarla girmek isteridm :)
    umarim tüm senen böyle mutlu geceler

    YanıtlaSil
  3. herkese güzellikler getirsin yeni sene :)

    iyi dilekleriniz için çok teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  4. ya ama bak ne güzel anlatmışsın. sevindim çok mutlu bi yazı bu. fotolar da atmosferi neşelendirmiş.
    şu isim koyma sevgin çok hoş. benjamin en tatlısı.
    :)

    YanıtlaSil
  5. çünkü çok mutlu bir geceydi Deep.o kadar güldük ki. çok seviyorum onları *.*

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;