7 Şubat 2012 Salı

-.-


Ben biliyorum başıma geleceği.Başıma geleceği biliyorum da tasalanıyorum,başıma geleceği biliyorum da okul açılmasın diyorum,baş ağrıları çekiyorum.Okul demek dert demek,bunu biliyorum.

Bir kere sabahın köründe kalktım -.- Annem azıcık motive etmek için beni,uyandırmadan önce klimayı falan açmış kendince,kıyafetlerimi hazırlamış sağolsun.Ama tabii ki evden çıktığımda bedbaht ve çökkündüm. -.-

Dakika bir gol bir,sıramız YOK OLMUŞTU! Bildiğiniz sıra bulamadık ve mis gibi,sıcak,kalorifer yanındaki yerimizden ayrılıp orta sütuna geçmek zorunda kaldık! Üzerime montumu giymeme rağmen dondum,hatta sesim bile kısıldı bir ara.Zaten çok üşüyen bir insanım -.-

Sonra hayatımın en birinci ergeni Merve'ciğimin kalbini kırmışlar biraz.İşin kötü yanı kalbi kırılan da kıran da arkadaşım :/ Şimdi kıran tarafa karşı nasıl bir tutum izlemem gerektiğini bilmiyorum.Bir tarafım diyor ki "Bu ikisinin arasında,senin tepki göstermen yanlış" Ama anaç tarafım mini mini Merve'ye kıyamadığından biraz domuzluk yapabilir.O yüzden olay sıcakken en azından diğer taraftan uzak durma yoluna gidiyorum.

Bu gün Almancacı yine bana fak dı sistem konuşması yaptı.Adam bunu nasıl başarıyor bilmiyorum,sadece soru çözmek istemediğimi söylemiştim,alttan girdi üstten çıktı olayı oralara getirdi.Geçen dönem kızının ismini sormuş ve yine kendimi bu konunun içinde bulmuştum o.O
Gerçekten hayret içindeyim.

Ayrıca servisim değişti,küçük servis gelecekmiş yarın almaya.Şimdi küçük servisin şöyle bir avantajı vardır;herkes arkadaş olur.Herkesin telefonu herkeste olur ve biri gecikecek olursa dayıyı bekletirler :D Ama ben öbür dayıya alışmıştım.Tam çeyrek dönem boyunca sabah "günaydın" akşam "iyi akşamlar" demiş ve bunun meyvelerini toplamaya başlamıştım,ikinci çeyrekte dayı da bana günaydın demeye iyi akşamlar demeye başlamıştı.Şimdi bu değişikliğin hiç gereği yoktu bence -.- Ben "dayıya ulaştım,biliyordum,doğru yolu bulursak herkesle iletişebiliriz" havalarında seviniyordum -.-


Bir de son olarak,bu şarkıya aşık oldum.
*.*

6 yorum:

  1. ha ha almancacı komikmiş.

    hadi sık dişini yum gözünü.
    son aylar.

    tabii merveden yana olcan.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Deep,bu gün beni ağlattılar :(
    Bitsin artık,hemen geçsin :(

    YanıtlaSil
  3. cessie o değil de ben kaybedenler kulübünü özledim

    YanıtlaSil
  4. benim üretim tarihim yetmiyordu ona yia :/ benim durum daha vahim :(

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;