5 Şubat 2012 Pazar

Dehşet İçindeyim!

Yarın okul açılıyor! Yarın nasıl okul açılır?! Yani nasıl okul açılır yarın?! Okul yarın açılabilir mi ya?! Böyle bir şey olabilir mi?! Daha dün tatil olmadı mı?! Zamanın da canı çıksın,geçmesi gerektiğinde geçmek bilmez,"hiç bitmese" dediğin bir şey olursa şayet göz açıp kapayana kadar pılını pırtısını toplayıp gidiverir!

Hem biz hiç tatil yapmadık! Hep dershane vardı :( Hep soru çözdük,sınav olduk. Tatilimizin hep ağzına tükürdüler :( Neden tatilimizin  ağzına tükürdüler?

Zaten boynum da tutulmuş.Sırtım ağrıyor.Her yerim ağrıyor.Başım da ağrıyor.
Okul olmasın,hep dershaneye gitmeye razıyım.Bir kere daha özgürsün.Ben mesela hep bağdaş kuruyorum dershanede.Ama okul öyle mi?! Hocalar göz yumsa sıraya sığmam,küçücük!!!

Ayrıca tatil süresi boyunca başım bir kez ağrıdı o da ilk gün,uykusuz kalıp soru çözümüne zombi gibi gittiğim için.Ama şimdi?! Okulun düşüncesi bile beni kıvrandırmaya yetiyor.Kendime diyorum ki "Az kaldı,sabret!" Ama lanet olmasın hiç geçmeyecek gibi.Çok sıkıldım.

Sınav muhabbetinden de çok sıkıldım.Okuldan da.Derslerden de.Her şeyden çok sıkıldım.Kendimi kitap okumaya verdim.Ondan da sıkılırsam radiohead eşliğinde kendimi ayakkabı bağcıklarıyla boğucam sanırım!
Arkamda da "Benjamin'e iyi bakın." diye mektup bırakacağım! -.-

2 yorum:

  1. şişşşt sakin ol be. haklısın. okuldan bıktın. ama yok öle bağcıklar filan. sen en iyi blogçusun, senin müziklerin, kitapların insana mutluluk veriyor, senin iyiliğin, inceliğin falan falan işte. biliyosun. benzersizsin. allam bi yaz gelse sana bişi bişi olmadan
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bana ara ara gelirler öyle Deep,hayata geçirmem hiç :D Merak etme,ölmem. :D

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;